![]() |
What's Going To Happen To Slipknot......?????
What gaat er eigenlijk gebeuren met slipknot...
ik heb al vanallees gehoord, ze maken nog 1 album (das zeker) en dan quiten ze ermee.....???!!! Maar heb in rocksound gelezen dat ze wel nog doorgaan en dat ze alleen een pauze nemen.. Ik weet wel dat Courey zich meer wil gaan richten op de Murderdolls en STone Sour (great bands) ??? Who Can tell me more..........???????/!!!!!!!!! |
ze maken nog 1 cd en dan nokken ze drmee.
|
Cory heeft toch niks te maken met murderdolls!?!?!??!!!!???
|
Citaat:
|
Klopt, sorry I ment Joey Jordison
|
Ze gaan professioneel straatveger worden
|
ik hoorde dat Corey meer zag in toiletjuffrouw...
|
Hopelijk gaan ze muziek make met cleane zang en teksten die wel leuk zijn. (y)
|
vreselijk dat engels en nederlands door elkaar zwaar irri :D
|
die murderdolls hype moeten ze ook afschieten
|
misschien worden ze wel geitenmelkers en gaan een hobby zoeken in de vorm van luxaflexen voor arbeiders maken?
|
heey als you nou gewoon just Nederlands gaat typen, then is it een stuk easier.
|
Citaat:
|
Citaat:
.... doe t dan zelf ook |
Citaat:
|
Die vent kan wel zingen. Als hij dat nou wat vaker doet en wat leuke tekstjes verzint, en dat vreselijke imago afzweert mogen ze van mij best verder. Anders is nog 1 album nog teveel.
Q. |
fok ironie
|
ironie heerscht en is übertrue :p
Q. |
kan iedereen alleen maar zeiken ofzo?Schijt aan die lame teksten van Corey,let op de muziek.Die drummer is ultiem,bijna niemand kan een heel nummer lang een dubbele base aanslaan op zijn drum.Jullie hebben bijna allemaal kritiek op de reputatie van de band en niet op de kwaliteiten. Mijn mening is dat het goede muzikanten zijn,en ik vind het jammer dat ze nog maar 1 album maken.ik vind ze goed,SORRY!
Greetz |
Citaat:
2) lol, er zijn zoveel drummers die nummers lang lekker die DB erin hakken! |
Citaat:
|
Citaat:
En inderdaad; Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
yeah right. ik kan er zo 10 voor je opnoemen.... |
1. gene hoglan
2. gene hoglan!!#!IJ#@! GENE!!! GVD FOK SLUPKNIT! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar mijn mening is hun imago echt zo gaaf!! Maar de muziek is door die drie drummers en de dj/sampler iets te chaotisch waardoor je de rest van de band nauwelijks nog hoort, wat zonde is van het gitaar spel, want geloof mij die Mick thompson is echt wreed goed, wat die kerel er allemaal uit gooit is echt ongelooflijk ( en dan heb ik het niet over die riffs van slipknot!).:D
En Corey is gewoon een van de beste metal zangers ooit, misschien niet de beste teksten schrijver, maar er zijn maar weinig zangers die zo kunnuh zingen en schreeuwen! duzz...en van mij mogen ze nog wel ff doorgaan, als ze die irri drummers er maar uit gooiuh! :D |
Citaat:
Korn, Papa Roach, Linkin Park en Slipknot? |
Citaat:
|
Wat voor commentaar hebben jullie op de teksten van Slipknot eigenlijk?
|
Citaat:
en slipknot heeft maar 1 drummer. dat die twee chiwawa's wel eens op een ketel of trommeltje rausen stelt ook geen aarsch voor. En joey is echt geen top metaldrummer, echte knullen zoals Gene Hoglan, Flo Mournier, Dave Lombardo, Pete Sandoval (en nog een hele rij namen) spelen hem er makkelijk uit. dus champ-00, je bek houden als je er geen verstand van hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze lezen af en toe als een 5de graads poezie, maar ik vind er weinig mis mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je een glaasje melk ofzo? |
wat trek jij snel conclusies vandaag :rolleyes:
als je dat al zeiken noemt.. en ja de teksten zijn idioot en JA ik erger me aan jullie! |
Citaat:
ik zal je vanavond een mooi verhaaltje voorlezen. |
koude melk in een longdrink graag
|
ik constateer alleen de feiten :)
arme jongen :( |
Citaat:
|
stoere praat (y)
|
Citaat:
|
lekker, slagroom?
|
Met zes theelepels suiker, dan heel lang kloppen, en dan op je sjookoolaaduhmelk.
Gaat weer lekker hè, vanmiddag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies. Met andere woorden "niet zo'n leuke" teksten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |