![]() |
Wat Taggen Jullie Allemaal???????
Mijn Tags Zijn:
.... -=OizO 5 STaR=- -=Fish Disaster=- -=Master Disaster=- -=Teddybaron=- en paar andere wazige brainstorms |
.........
|
Die punten tag ik in mijn andere tags van kleine tot grote :)
|
... uuhm. Taggen is triest. Maak dan in ieder geval er een kunstwerk van, een mooie piece ofzo...
En als ik iets zou taggen, zou het Type zijn. Dat is mijn nickname. Duh. |
laat es wa zien...
of nee, laat maar. |
moet ik dit serieus nemen? :rolleyes:
|
hihi, toy story 2.
|
Vrouw + blond = dom: Wat is taggen?
|
Ja, wat is in godsnaam "Taggen"?!?!?!
|
taggen = incompetent zijn tot het maken van mooie graffiti art, dus daarom maar met een spuitbus de stad onderkladden met kleine spuitsels die je naam moeten voorstellen
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat taggen gewoon erbij hoort weet elke Artist.. En als iemand vraagt wat tag je, dan vraagt die gewoon naar je "tag"naam, wat die niet krijgt... |
Reageer anders ff serieus ;)
|
hmm.. van een tag moet je ook iets moois maken vin ik. Wat voor kunst is het om een stad door te lopen en overal wat onzin te schrijven? d'r zijn d'r ook zat die echt voor geen meter pieces kunnen zetten en wel alles onderkalken. Zet er dan tenminste nog een message in ofzo..
|
Citaat:
|
tags kunnen best mooi zijn....maar doe er zelf niet aan :)
|
ik zet poppetjes
|
Citaat:
ik tag HANE .. en ASE/DND zijn men crewtjes :> |
Citaat:
'Toy Story 2: Buzz Lightyear & The Taggers' :cool: |
Citaat:
|
-(Wardt)-
WaRdTcyberPUNK [SweetPhyton] Arnhem vooral, ik hou van die gele dingen op een rails en the wall of fame is een leuke graffitiplaats bij uitstek EDIT: ik zet trouwens alelen tags onder pieces, ik tag niet los, dat verkloot het straatbeeld vind ik |
Citaat:
|
ik ben ook stom :p
|
Ige
|
|
CRAV
ps...ik spuit niet vaak graffiti |
wat n kings hier
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten samen een crew vormen, WHUT ! |
uhm...tja..uhm........ASIK van de TF4 crew (the fantastic four!) uut grunn! :D:D:D
maar doe alleen legaal in HOF's, puur om zo mooi mogelijke werkjuhs af televeruh! :D |
ik tag citaten uit de koran...
|
Citaat:
Is die TF4 beetje toy crew of zo ? Een van de grootste crews uit het vroegere newyork. Het begin jaren 70, was er een crew TF5, The FABULOUS Five. Beetje genept vind ik persoonlijk. |
Citaat:
|
Samo ©
|
Citaat:
En uhm....kan nie zegguh dat we nou vette kings zijn ofzow....maar ik mag wel zegguh dat we het toy tijdperk tog al wel zijn ontgroeid en een ander crew member al helemaal......ga niet zn naam hier op zettuh weet niet of hij da wel zow leuk vin maar als juh in grunn komt kom juh hem zekers teguh! :D:D |
*Never
*smoke *dreams *Duem |
Citaat:
|
tis ook standaard shit
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |