Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Heb jij weleens iemand betrapt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=389182)

KiMZz 25-02-2003 16:36

Heb jij weleens iemand betrapt?

Ik heb mijn broertje weleens betrapt toen ie aan t aftrekken was :o Hebben jullie zoiets ook weleens gehad? Of met een vriend/vriendin enz.?

Big Brother 25-02-2003 16:40

mijn moeder met haar vriend :eek: :mad:

Talon 25-02-2003 17:07

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Ik heb mijn broertje weleens betrapt toen ie aan t aftrekken was :o Hebben jullie zoiets ook weleens gehad? Of met een vriend/vriendin enz.?
hm.. maar goed dat ik geen zus heb (van rond mijn leeftijd)
als ze net als mij zou zijn, zouden we wel incest hebben ;) :D

very drunk driver 25-02-2003 17:09

ok dat was iets teveel informatie.

Talon 25-02-2003 17:09

Citaat:

verydrunkdriver schreef:
ok dat was iets teveel informatie.
hehehe :D

mathfreak 25-02-2003 17:15

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=betrapt

StefanLovertje 25-02-2003 17:34

nee

Studentje 25-02-2003 17:36

Nee. Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken.

Qimm 25-02-2003 18:35

Citaat:

mathfreak schreef:
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=betrapt
moet je ook nie kijken hoe oud die is :rolleyes:

sinsere 25-02-2003 18:41

Nee, maar mijn vriend en ik werden wel betrapt door zijn moeder en die ging best wel uit dr dak om er daarna nooit meer iets over te zeggen :) Maar op dat moment voelde ik me niet zo prettig.

Sarah 25-02-2003 19:25

nope, nooit

mathfreak 25-02-2003 19:33

Citaat:

Qimm schreef:
moet je ook nie kijken hoe oud die is :rolleyes:
Ik kijk alleen of de inhoud relevant is. Dat het daarbij misschien om een oud topic kan gaan is niet zo van belang, althans niet voor mij. Hoofdzaak is dat je weet dat er al infornatie over is en dat je weet waar die te vinden is.

Sarah 25-02-2003 19:38

Offtopic:
Citaat:

mathfreak schreef:
Ik kijk alleen of de inhoud relevant is. Dat het daarbij misschien om een oud topic kan gaan is niet zo van belang, althans niet voor mij. Hoofdzaak is dat je weet dat er al infornatie over is en dat je weet waar die te vinden is.
Maar mensen houden ervan als er op henzelf wordt gereageerd, houden van nieuwe reacties, de spanning of er wat bij komt, en de actualiteit ervan, en de reacties van de forummers van nu. Een oud topic uppen is lastig, omdat daar vaak al veel reacties in zijn, wat het topic trager en logger maakt.

Muizzz 25-02-2003 19:52

mijn zus en haar vriend. 3 keer.
nouja eigelijk 4, maar toen stond de deur open :eek: en dan vragen ze er gewoon om natuurlijk.

Diovai 25-02-2003 20:22

Citaat:

Talon schreef:
hm.. maar goed dat ik geen zus heb (van rond mijn leeftijd)
als ze net als mij zou zijn, zouden we wel incest hebben ;) :D

(y) Zo hoort het
zou ik ook doen als ik mijn lekkere zus (die ik niet heb) zou betrappen! Neuken die handel!

Diovai 25-02-2003 20:23

Nee! Gelukkig nooit iemand betrapt!

Allegria 26-02-2003 00:31

Jawel, een vriend,

Ik kom binnen en ze moeder zegt tegen me dat ik maar verder moet gaan en dat ie op z'n kamer was. Ik de trappen op, doe de deur open en... juist ja. :eek:
Heb de deur terug dichtgesmeten en hij kwam keibeschaamd terug opendoen (deze keer met iets aan).

Nu lachen we er nog vaak mee. (ideaal chantagemiddel :D )

Bazz 26-02-2003 00:48

*klopt op deur*
*loopt naar binnen*
:eek:
M'n zus op d'r knieen en d'r toenmalige vriend staat daar in de hoek :o
met een broek om z'n naaktheid te verbergen :D

en m'n moeder met een andere vrouw :eek:

Big Brother 26-02-2003 11:57

Citaat:

Bazz schreef:
*klopt op deur*
*loopt naar binnen*
:eek:
M'n zus op d'r knieen en d'r toenmalige vriend staat daar in de hoek :o
met een broek om z'n naaktheid te verbergen :D

en m'n moeder met een andere vrouw :eek:

hmmm jah zolang het een lekkere, jonge vrouw is zou ik lekker blijven staan kijken, maarem dan let ik ook alleen op die lekkere, jonge vrouw :)

ConnX 26-02-2003 12:46

Mn ouders vroeger, heel lang geleden...

Dr0_ol 26-02-2003 12:46

ik zie mensen die het met hun zus zouden doen als ze die hadden.

Geintje zeker :D

Ik zou het nooooooooooooooooit met m'n zus doen. Blergh, alleen het idee al (n) :eek: (n)

Als je een zus hebt hou je normaal gesproken van haar als een goede vriendin, niet als een sexpartner :o :o

*Komt even bij van de gedachte :s*

Bazz 26-02-2003 13:26

Citaat:

Big Brother schreef:
hmmm jah zolang het een lekkere, jonge vrouw is zou ik lekker blijven staan kijken, maarem dan let ik ook alleen op die lekkere, jonge vrouw :)
nee dank je :p

mathfreak 26-02-2003 17:29

Citaat:

sarahbressers schreef:
Maar mensen houden ervan als er op henzelf wordt gereageerd, houden van nieuwe reacties, de spanning of er wat bij komt, en de actualiteit ervan, en de reacties van de forummers van nu. Een oud topic uppen is lastig, omdat daar vaak al veel reacties in zijn, wat het topic trager en logger maakt.
Het gaat mij ook niet zozeer om het uppen ervan, maar om het gegeven dat dergelijke informatie al beschikbaar is voor diegenen die er toevallig in geïnteresseerd zouden zijn.
Maar goed, laten we verder maar ontopic blijven.

Heroïn Chique 26-02-2003 17:51

Ja..was niet echt..relaxed :s

nare man 26-02-2003 18:37

Ja, op de werkweek middelbare school in Praag. Ik kwam na het stappen terug met een paar vrienden en troffen een van onze hotelgenoten met één van onze klasgenotes neukend in bed aan.

Overbodig te zeggen dat we daar schandalig misbruik van hebben gemaakt. :D

poesiefox 26-02-2003 18:47

In een studentenhuis gebeurt dat over en weer.

Sta je weer quitte, tenminste.

Niet mee zitten, iedereen doet het hoor.

nare man 26-02-2003 18:49

Citaat:

poesiefox schreef:
In een studentenhuis gebeurt dat over en weer.

Sta je weer quitte, tenminste.

Niet mee zitten, iedereen doet het hoor.

Ik neem aan dat je het niet over ongemengde dispuuthuizen hebt. :D

Angie_ 26-02-2003 18:50

Citaat:

nare man schreef:
Ja, op de werkweek middelbare school in Praag. Ik kwam na het stappen terug met een paar vrienden en troffen een van onze hotelgenoten met één van onze klasgenotes neukend in bed aan.

Overbodig te zeggen dat we daar schandalig misbruik van hebben gemaakt. :D

*evil grin*

poesiefox 27-02-2003 12:37

Citaat:

nare man schreef:
Ik neem aan dat je het niet over ongemengde dispuuthuizen hebt. :D
Ik BEN wel eens betrapt in een ongemengd dispuutshuis. Ik was net ontmaagd, komt er een huisgenoot plompverloren binnenzetten. Da's nie leuk.

Later kom ik de botterik tegen op een feest, zegt-ie: Oh, jij bent dat meisje wat toen met X naar bed was geweest....

Ik was toen al hoog en breed met een ander vriendje, dus dat was niet leuk...En X was ,(zonder dat ik wist dat hij bezet was)vreemd gegaan met mij, en zijn vriendin stond er ook bij. Die wist nog van niks...

Deur op slot, dus, ook in dispuutshuizen...

Doopy 27-02-2003 12:50

Ben wel eens betrapt, is dat ook goed?

Was in de garage, ouders gewoon thuis, en toen we een beetje lagen te fosen, kwam d'r vader binnen, echt geluk dat ie het sportief op pakte, we moesten maar boven gaan liggen anders werden we ziek, zij hij, haha

Groetjes Doopy

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.