Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kan je sex hebben als... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=38923)

Wit Pareltje 03-04-2002 18:14

Kan je sex hebben als...

Ja...kan je sex met een jongen hebben als je ongesteld bent? Ik bedoel....doet dat verder geen pijn of zo en is het ook niet erg voor hem?
xxx
Wit Pareltje

my baby 03-04-2002 18:47

heej meisje!

ligt eraan wat je zelf fijn vind! ook of je heel veel bloed of nie zo,
qua pijn maakt het nie uit !

kus my baby

christina14 03-04-2002 18:47

hoi

tuurlijk kan je sex hebben als je ongesteld bent al1 is het niet zo super fris met vingeren en beffen maar je hebt geen xtra pijn ofzo tenzij je altijd last heb van je maag

xxxjes christina

p.s HAVE FUN:D ;) :D ;) :D

^~NastyBabe~^ 03-04-2002 18:53

Tuurlijk kun je dan nog sex hebben.....het is alleen minder fris, maar als jou vriend het wil en jij ook moet je het doen.
Maar je kunt de beslissing het beste aan je vriend over laten... en als het niet zou kunnen zou je de uitpraak: "een echte schipper, vaart ook de rode zee" niet hebben:D

)Vampje( 03-04-2002 22:16

Tsja,het KAN zeker... Als je vriend niet vies is van een beetje bloed, dan moet het lukken. Trouwens; de meeste vrouwen zijn extra opgewonden als ze ongesteld zijn:D dusss.....Ikzelf vind het altijd lekker om sex te hebben als ik ongesteld ben, het doet geen pijn ofzo. Handdoekje eronder en er is niks aan de hand.

DeuS 03-04-2002 22:53

Ja, je kan absoluut seks hebben wanneer ze ongesteld is.
Ik voel zeker geen pijn wanneer mijn vriendin ongesteld is.

cha0s 03-04-2002 23:18

Citaat:

DeuS schreef:
Ja, je kan absoluut seks hebben wanneer ze ongesteld is.
Ik voel zeker geen pijn wanneer mijn vriendin ongesteld is.

droogkloot :D

het kan wel, en je kan naderhand als naspel je vinger dr een beetje in roeren en dan met het ongesteldheidsbloed gaan vingerverven over elkaars lichaam :D (mischien is dit een beetje ziek :D hehe, maar 1x gedaan in een melige bui... ze begon dr zelluf mee... hehe)

WelcomeHome 04-04-2002 02:56

Citaat:

cHa0s schreef:

het kan wel, en je kan naderhand als naspel je vinger dr een beetje in roeren en dan met het ongesteldheidsbloed gaan vingerverven over elkaars lichaam :D (mischien is dit een beetje ziek :D hehe, maar 1x gedaan in een melige bui... ze begon dr zelluf mee... hehe)

http://1173.homestead.com/files/puking.GIF

~ Iris ~ 04-04-2002 07:55

Citaat:

cHa0s schreef:

:D

Starrie 04-04-2002 11:19

jazeker kun je dan seks hebben
Ik zou het alleen niet willen. ik voel me niet bepaald fijn als ik ongesteld ben. Maar ja dat moet ieder voor zichzelf bepalen

prikkeldraad19 04-04-2002 13:22

Het kan een beetje smerig zijn omdat het kan zijn dat alles onder het bloed komt te zitten, maar het doet geen pijn.
Het glijdt juist makkelijker.

Wit Pareltje 04-04-2002 14:58

Bedankt voor de reply's!!! Ik denk dat het wel zal lukken....:D Ik voel me namelijk gewoon normaal als ik ongesteld ben...heb er verder geen moeite mee :) Hoop alleen dat niet alles eronder komt te zitten :(

xxx
Wit Pareltje

~Sjeherazade~ 04-04-2002 15:05

Ik heb er geen probleem mee & wat ik raar vin: mijn vriend al evenmin; die wil me zelfs extra veel beffen als ik ongesteld ben. Welja dan moet hij dat vooral doen,geen probleem mee,gewoon handdoek ofzo onder leggen :)

DeuS 05-04-2002 00:10

Citaat:

cHa0s schreef:

Was in een flauwe bui, maar dat vingerverf-verhaal is wel een beetje schunnig... Wel humor opzich...

StefanLovertje 06-04-2002 17:45

Citaat:

cHa0s schreef:

hahahahaha :D hoezo maf...

Bazz 06-04-2002 20:21

Tja... nu 2x geprobeerd... 2x Condoom gescheurd.. kweenie of dat te maken heeft met de tampon ofzo? Verder is het lastig om dan te vingeren... maar verder geen last ofzo...

-Enid- 07-04-2002 18:46

Citaat:

sexweetje
hoofdpijn, misselijkheid, diarree, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, moeheid, irritatie, pijn in de onderrug, emotioneel instabiel... en zo kunnen we nog wel even doorgaan. dit zijn niet de symptomen van een terminale ziekte, maar de klachten waar menstruerende vrouwen vaak onder te lijden hebben. kunnen we die maandelijkse kwelling dan op geen enkele manier verlichten? jawel hoor, en wel door sex. tijdens een orgasme ontspant de baarmoeder zich en daardoor vermindert de pijn. dus stort je op je vriend of sla de hand aan jezelf. en geniet!

-> starstyle*

'I'he Prophet 07-04-2002 19:50

Chaos, jij hebt een cool wijf als vriendin :D.

F0RuM-PuNK 07-04-2002 19:54

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Gwen. 07-04-2002 20:27

Citaat:

Bazz schreef:
Tja... nu 2x geprobeerd... 2x Condoom gescheurd.. kweenie of dat te maken heeft met de tampon ofzo? Verder is het lastig om dan te vingeren... maar verder geen last ofzo...
IK zou die tampon eruit halen. Hoe kan je ding er nou in als er al iets inzit?

Verder heb ik er geen problemen mee, alleen vind ik het vervelend om te lekken zeg maar en vind ik het een genant moment om de tampon eruit te halen, al zonder ik me dan ff af. Hij doet het op zo'n moment liever met condoom, omdat hij dan niet onder ut bloed zit zeg maar, en dat vind ik logisch. Ik zie ons nog niet vingerverven :D

Bazz 08-04-2002 13:21

Citaat:

Miss Quasy schreef:

IK zou die tampon eruit halen. Hoe kan je ding er nou in als er al iets inzit?

Verder heb ik er geen problemen mee, alleen vind ik het vervelend om te lekken zeg maar en vind ik het een genant moment om de tampon eruit te halen, al zonder ik me dan ff af. Hij doet het op zo'n moment liever met condoom, omdat hij dan niet onder ut bloed zit zeg maar, en dat vind ik logisch. Ik zie ons nog niet vingerverven :D

Zei ik ook tegen d'r... "Gaat toch veel makkelijker? :confused:"
Maar we lagen wel allebei de keren buiten... misschien dat het daar mee te maken heeft ?? :confused:
Want dan lekt ze de hele weg naar huis (geen reserve mee nl)

Gwen. 08-04-2002 15:57

Citaat:

Bazz schreef:

Zei ik ook tegen d'r... "Gaat toch veel makkelijker? :confused:"
Maar we lagen wel allebei de keren buiten... misschien dat het daar mee te maken heeft ?? :confused:
Want dan lekt ze de hele weg naar huis (geen reserve mee nl)

Buiten? In de buitenlucht? Dat heeft d'r echt niks mee te maken. En laat d'r dan gewoon een reserve meenemen en een zakdoekje om het af te vegen als je het buiten doet, en binnen kan ze zich gewoon ff op de wc opfrissen.

Tha Bomb 2002 08-04-2002 18:46

Citaat:

Wit Pareltje schreef:
Ja...kan je sex met een jongen hebben als je ongesteld bent? Ik bedoel....doet dat verder geen pijn of zo en is het ook niet erg voor hem?
xxx
Wit Pareltje

Je kan sex hebben tijdens je ongesteldheid !!!
De vraag alleen is of de jongen waar je het mee doet het prettig vind , hij komt toch onder het bloed te zitten!!! Jongens vinden het zelfs lekker als je ongesteld bent, je vagina is dan dikker dan normaal en is het gaatje kleiner waar ze in moeten !!!

p.s. Ik ben Tha Bomb sinds vandaag lid van dit forum hoop veel leuke dingen te bespreken hier ben voor alles wel in !!!!!

the exploding boy 08-04-2002 19:33

Citaat:

Tha Bomb 2002 schreef:

Je kan sex hebben tijdens je ongesteldheid !!!
De vraag alleen is of de jongen waar je het mee doet het prettig vind , hij komt toch onder het bloed te zitten!!! Jongens vinden het zelfs lekker als je ongesteld bent, je vagina is dan dikker dan normaal en is het gaatje kleiner waar ze in moeten !!!

Over het algemeen vindt de jongen het niet erg (mijn ervaringen dan :)) , maar zat ik me er meer druk over te maken. Wat dus helemaal niet nodig was. Meestal deden we dan of met condoom of onder de douche.

jnieuwelaar 08-04-2002 21:05

ja

MelodyofĞeath 08-04-2002 21:07

jup tis alleen niet geweldig als je witte onderlakens in je bed hebt :D

cha0s 10-04-2002 02:46

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
zallut doorgeven :)

Günther 10-04-2002 06:46

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
:D

Tha Bomb 2002 10-04-2002 14:40

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
cool ? is dat meteen cool ??

nouk16 10-04-2002 15:25

Als je het lekker vind waarom niet?zelf lijkt het me niet echt lekker om te doen. Gewoon het idee alleen al.

-Enid- 12-04-2002 17:25

Citaat:

Tha Bomb 2002 schreef:

cool ? is dat meteen cool ??

hij mag het toch cool vinden (*vind het zelf ook kewl*)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.