![]() |
size matters?
Waarom gaan wij vrouwen toch altijd kwijlen bij het idee van een vriendje met een hele grote? En is het het formaat, of toch het model? Lengte of dikte? Hardheid misschien?
Ik persoonlijk stem voor hardheid als belangrijkste factor. Dames? |
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Misschien dat als het een heel erg iniminie dingetje is dat het wel iets minder is, maar dan moet ie wel heel klein zijn.
Hard is idd wel belangrijk, maar als het goed is is ie dat dan ook ;) |
I can use it as a kick stand when I'm tired. Do I make you randy? ;)
[edit] "Your spy-car's a mini?" "It's not the size mate, it's how you use it" :p |
Het maakt dus echt wel uit he?? Ik heb een hele lieve vriend, maar hij heeft best een grote en dikke. Nou, das echt niet fijn. Het doet verschrikkelijk pijn. Geef mij maar lekker een middelmatige (15 cm stijf), dan ben ik al blij zat. Liever klein, dan lang. De dikte vind ik overigens niet veel uitmaken.
|
Citaat:
Die lieve vriend hoeft 'm er toch niet helemaal tot het einde erin te rammen? Hij mag best wat voorzichtiger met je zijn. Nee, wat doe je aan te dik? Je kan er moeilijk een kaasschaaf langs halen. |
Als het om de hardheid gaat, is het vreemd om een grote te willen, want kleine penissen worden harder dan grote bij een erectie. De hoeveelheid bloed die naar de penis stroomt bij een erectie is onafhankelijk van de grootte, maar een kleine penis heeft minder zwellichaampjes, waardoor die zwellichaampjes veel voller met weefselvocht worden geperst dan het geval is bij een grote penis, en de druk van binnen uit de cellen groter is, en de penis dus harder is... 't is ook zo dat hoe erg de penis groeit, niet iets procentueels is, maar meer iets getalsmatigs, onafhankelijk van de grootte van de penis groeit-ie bij een erectie 6 tot 9 centimeter... dus 3 cm slap kan 12 cm stijf worden, en 12 cm slap kan 18 cm stijf worden
naja, als 't dikker is doet 't meer pijn en gaat de penetratie in het begin moeilijker:) maar daarna is 't wel fijner, vooral als de penetratie vrij lang duurt |
Gewoon zo'n harde, imposante op het vrijheidsbeeld lijkende Eiffeltoren moet idd wel erotiserend werken ja!
|
lengte en dikte vind ik toch belangrijk, iedereen zegt wel t maakt niet uit hoe groot ie is,dat kan voor hun best wezen maar van een kleine kom ik niet en van een grote wel, bij mij maakt t wel degelijk uit
(en als ie hard wordt zou wel fijn zijn als je sex wilt) |
T'is de lengte(ofwat dan ook)nie dat telt,t'is de manier op hoe je het gebruikt dat telt!!! :D
|
Citaat:
mwa ik weet het niet hoe het zit met mijnes.. maar alleen maar positieve reacties gehad dus zal wel goed zijn :p |
Citaat:
|
sja, ik vind dat de manier waarop ie um gebruikt belangrijker, maar doe mij maar een bratwurst ipv een knakworstje... :D
|
Citaat:
Maar verder vind ik dit best maf topic :confused: De hardheid : \ Ben ik blij dat ik waarschijnlijk maar aan 1 penis zit (y) :o |
Citaat:
Citaat:
|
Geef mij maar een "normaal" formaat... heb 1 keertje een grote meegemaakt... oh my god :mad: dat wil ik nooit meer!!
|
Dames?? :mad:
Goed. Ik vond altijd dat size er wel degelijk toe doet. Maar dat idee heb ik een beetje laten varen eigenlijk. Eén amerikaan en 21 cm. later vond ik het wel genoeg eigenlijk :o Maar goed mijn vriendje heeft een heel gemiddelde en dat is eigenlijk veel lekkerder, want de sex kan nu een stuk wilder, zonder dat je het gevoel hebt dat je bevalt van een tweeling. Via je anus welteverstaan :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
bij mij bijna hetzelfde maar dan 10cm ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
niet spotten met mijn ziekte ja? :( :o |
Citaat:
Citaat:
bij 90 % van de mannen is de penis in erectie 12-18 cm maar er ismet die andere 10% ook niets mis... op diezelfde manier, bij 90 % van de mannen groeit-ie 6-9 cm maar met die andere 10 % is ook niets mis:) |
hmm wil em wel wat groter als wat ik de afgelopen 2 weken heb gehad *evil grin* wil ook wel wat kunnen voelen *noemt verder geen namen*
TE groot is niet goed *denkt aan 30 cm lang met een omtrek van 15 cm ofzo* MAAAR te klein ook niet |
Citaat:
|
ZEG zullen we het hier gewoon hebben over de buitenkant van de penis...
|
Citaat:
(ennem... scheef-staan is geen uitzondering maar eerder regel, dus dan hebben de meesten er geen 2, volgens die redenering:P) |
scheefstaan een regel???
|
Citaat:
volgens mij :p en dat heeft niks te maken met zwellichaampjes |
ik zit er niet mee
alsie wat scheef staat :) vink wel lekker hehehe |
Citaat:
als ie maar niet _ \ zo gaat staan ofzo :p |
Crea bea met je toetsenbord :P:P:P:P:P
|
Citaat:
|