![]() |
Voor de Purno de Purno fans!
Geweldige filmpjes van Purno de Purno!
En een andere leuke tekenfilmreeks. Echt, dit is echt supergeldig. Ik weet 't misschien is dit een mededeling. Maar oke. Dus.. Wat vinden we van deze 2 tekenfilms? (Ha! Nu kan er wel een discussie komen!) Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door NoGodNoMaster. |
Vet ik keek vroeger ook naar purno de purno (villa achterwerk) jammer genoeg zit ik nu op een te slome pc maar morgen zal ik ns effe lekker mee discussieren ;)
|
Jaaaaa Purno de Purno :D leeuuk
|
Purno is heerlijk. Oh, al die inspelingen. De kietelaar, prinsesje, haha... Rancid.
|
Hij had toch ook een stripje in... 'hello you'?
|
hmmm...ik keek het ook altijd :) ...
Kunnen jullie die stem van hem ook nadoen? :D |
Citaat:
|
Ik las laatst nog een boze brief van een moeder die Purno en Ffukkie te grof vond :D
|
whahaha..koel man....
ben nu filmpje aan het kijken over kietelaar..thnx voor de tip :D |
Keek ik vroegâh wel eens. was het een tikkeltje schuin?
Ik kon die stem ook wel redelijk nadoe, maar nu lukt het ff niet. |
die gozer heet purno en zijn vriendje heet fukkie
maar verder was het niet schuin hoor :o |
dat schuine had je vroeger toch niet door :D
|
PURNO ROELEERT wij hebben hiero nogwel erruguns zo'n lijpe cd liggen zij die niet altijd son of a dosio of zoiets :D Purno jeugdsentiment man :p
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ik wil graag een doos condooms en een doos tampons!" Loopt even later in zijn blote reet weg omdat ie denkt dat ie een onzichtbaar pak aan heeft. Maar idd, ik wist als kleine koter ook niet wat condooms en tampons waren en aan Purno's harige kont heb ik ook geen trauma over gehouden. |
Sapperdedosio!
of Sapperedosio! Wie kan 't mij vertellen? |
Sapperedosio!
|
Hahah ja ik vind dit ook echt super leuk, alleen jammer dat niet alle filmpjes het bij mij doen..
Maar ik kon/kan altijd heel er om hem lachen!! PURNO DE PURNO!!! Kusskuss jetje |
Sapperedosio is het inderdaad blijkt :).
|
Purno de purno is geniaal! Geweldig! Thanx voor de link!
|
hahaha dit is echt grappig om nog een keer terug te zien :)
|
Purno roeleert. :cool:
Ik keek het vroeger ook altijd op Villa Achterwerk, en daarna gelezen in Hello You. |
Citaat:
|
Hè verdorie wat een kutcomputer heb ik.
Waarom doen al die filmpjes het niet bij mij. :mad: . |
Sapperedosio (y)
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=353917 Die filmpjes doen het bij mij trouwens ook niet :/ staat ook niet wat voor "media player" je moet hebben (quicktime, windoos MP, real player, divx player etc) :s |
Citaat:
Ik vind het niet zo grappig, vroeger wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |