![]() |
Meeting seks & L&R, waar?
Stem en zeg waarop je stemde. Ofzo. De datum doen we dan later wel een keer.
|
Utrecht ;)
|
Ik stem zelf trouwens Almelo, in de ijdele hoop dat er anderen zijn die graag hierheen willen. Maar ik ga ook mee met Utrecht, Amsterdam en misschien zelfs Arnhem, als ik tenminste met iemand-met-ov mee kan reizen.
Amsterdam heeft dan trouwens mijn voorkeur.... |
kzou almelo willen stemmen, maar de eerlijkheid in mij gebied Utrecht te zeggen om dat dat zoals ik al meldde centraler ligt
Je kunt wel evt. bij mij op OV, kwoon toch min of meer bij je in de buurt :o |
Waarom kan ik er maar één tegelijk aanklikken? Dat is nergens voor nodig bij deze poll.
Daarnaast mis ik de optie om voor de 2e stad van Nederland te kiezen: Rotterdam. |
Almelo.. Alleen die naam al..rrrr!
|
Almelo ligt bij mij mooi om de hoek. Dus daar heb ik lekker op gestemd :p
|
Amsterdammmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
lichtelijke discriminatie, niets eigenlijk echt in t noorden.
Vinnik wel maf, ik zeg soms tegen (domme) mensen uit het zuiden en westen dat hier in het noorden de krant een dag later komt en zo'n 80% gelooft het ook nog. Diep triest vinnik dat : / |
Citaat:
|
Utrecht :p
|
Utrecht, Amsterdam, Rotterdam... dat vind ik allemaal wel best.
Vooral R'dam want dan heb ik nog een treinkaartje. :p |
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM
Maar in Utrecht kom ik ook als het een seks + L&R meeting is, is het dan niet handig als we er ook wat over zetten op L&R? Een tijdelijk sticky link naar dit topic ofzo??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
arnhem
|
worden er dan ook orgies gehouden??
LEEUWARDENNNNNNNNNNNN |
Ik heb gestemd voor Utrecht, mede vanwege de centrale ligging ervan.
|
AAAAAAAALmeloooo! natuurlijk omdat dat dicht bij is voor mij en Almelo is goed te berijken met ov!
Maarruh, waarom staat vroomshoop er niet bij :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
'k heb op almelo gestemd, lekker dichtbij :)
en Morgan, ik heb voordeelurenkaart, wat er ook op neer komt dat 3 of 4 mensen met 40 % korting met mij mee kunnen reizen, en waar we ook naar toe gaan, ik kom toch wel door Almelo (nee, dat is niet waar. Als we naar Hengelo gaan dan niet :)) |
Citaat:
|
Utrecht
|
Citaat:
|
ANTWERPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe dichter bij de deur he :D |
Citaat:
*checkt ff ns* dat is gemiddelt 12 minuten met de trein, en uhhh het kost nog geen €5 voor een retourtje :cool: |
Citaat:
rijssen ofzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wheheheh humor, alleen dan komt de helft niet meer!!
|
helft min 1, ik kom wel (tenzij men daar fel op tegen is uiteraard)
|
Citaat:
|
Nog een stem voor Almelo. Al is het daar wel saai :P
Zwolle is ook goed trouwens. Maar ik vraag me af of mijn stem als Seksualiteit-mijder wel geldt... |
Utrecht... lekker dicht bij... Dan kan ik zelfs de brommer pakken ipv de auto... scheelt weer geld! ;)
|
Arnhem is voor mij het dichtstbij. Verder maakt het me ook niet veel uit als het in Amsterdam of Utrecht zou zijn...
Verder ga ik met Unex mee, met één toevoeging: Den Haag zou een optie moeten zijn. |
Den Haag kom ik sowieso niet, dus dat gaat niet door :p
|
Ah, ik kom waarschijnlijk toch wel, mits ik op die dag niks anders te doen heb. Ik plak er altijd wel een dagje stadten aan vast.
|
een sexmeeting... word dat in de volksmond niet gewoon een orgie genoemd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |