![]() |
Record keer randjesfietsen?
Laatst waren er hier op het forum een aantal berichtjes over hoe vaak je ooit al na elkaar bent klaargekomen... nou ben ik eerder iemand die voor kwaliteit gaat, en niet voor kwantiteit :) Het geschikte profiel voor een op-het-randje-fietsen-vrouw dus! Ben daarom ook nieuwsgierig naar het omgekeerde van de originele vraag: als jullie aan het randjesfietsen zijn, hoe vaak zijn jullie dan ooit al 'ns maximaal tegen de top aangelopen, alvorens je het verlossende hoogtepunt laat komen? Staat meerdere keren tegen het randje komen ook garant voor een beter orgasme? (bij mij wel, maar is dat bij iedereen zo?)
|
Heb je vrijwillgers nodig?! :rolleyes:
|
Ik zit op acht keer... ja, en het orgasme is dan superdubbelbeter :D
|
Mijn record? Ik zit niet echt te tellen, maar ben ooit eens als test zeker over de 20 near-misses geweest. Het gaat alsmaar sneller naar mijn gevoel... die eerste 10 daar moet ik nog echt moeite voor doen, maar daarna is het vaak voldoende enkele seconden te stimuleren of hopla, ik zit weer tegen een hoogtepunt aan...
Bij die 20 heb ik er 'n eind aan gemaakt omdat mijn spieren pijn begonnen te doen. Maar ik heb bij mezelf wel vastgesteld dat 10 keer randjesfietsen toch wel nodig is om het uiteindelijke resultaat (y) mindblowing (y) te laten zijn.... ik zou niet meer zonder kunnen!! :D |
niet geteld, wel veel :eek:
en het is ZEKER lekkerder :D |
Tja, ik ben altijd het slachtoffer van een vriend die het bij mij nog beter kan dan ikzelf, (zo lang is mijn tong niet), en die laat me er een tijdje tegenaan zitten. Maar niet echt op het randje, net ervoor zodat je wel comfortabel een geweldig uitzicht hebt in het ravijn maar nog niet zoveel risico loopt. Ik tel dus niet in keren, meer in tijd. Kwartiertje ofzo. Dan moet het, anders ben ik er overheen.
Ik heb te weinig zelfbeheersing om mezelf niet meteen de diepte in te laten sodemieteren. Ik spring niet, ik laat me vallen. Hem haal ik hem meestal een keer of 5 tot 10 terug naar de bewoonde wereld, ik heb geweldige beheersing van mijn keelspieren. Het resultaat is fuckingfantastisch. De term randjesfietsen kende ik nog niet! |
Het is inderdaad een kwestie van zelfbeheersing. Het kost mij ook elke keer weer (veel) moeite om NET op het randje te stoppen, en het is - eerlijk is eerlijk - best wel een kutgevoel. Je wil ZOOOOO graag door! Gelukkig is de beloning achteraf wel evenredig met de inspanning :) Ik denk dat ik, net zoals sofie, zeker wel 10 keer tot vlak tegen het orgasme moet aanleunen eer het effect echt goed merkbaar is. Maar dan die 11e keer, dat is werkelijk gi-gan-tisch, onbeschrijfelijk lekker! Het gevoel je eindelijk te kunnen laten gaan... de spieren die zichzelf uit je lichaam lijken te persen tijdens de samentrekkingen... whoeaaaa! Misschien wordt het effect nog beter als ik nog vaker op het randje fiets, maar aangezien het echt een hele poos duurt bij mij eer ik weer voldoende afgekoeld ben om opnieuw de berg op te gaan, heb ik de tijd er nog niet voor gehad...
Nog andere ervaringen? |
Anja.. dat heb je mooi gezegd
|
Veel...
Zeker meer dan 10. :) |
randjesfietsen :confused:
|
Citaat:
Record is... geen idee, dan. Ik gok op een keer of 5, omdat ik dus vrij lui ben. Het kán vaker, maar ik doe het liever een paar keer achter elkaar tot de vijf :p |
:eek:
|
Citaat:
|
ik hou 't aantal keer niet echt bij... dus ik zou 't niet weten eigenlijk:) ik denk zo ergens rond de ehm... vrij vaak... ehm... denk dat m'n record boven de 20 zit, dat was meer een uitprobeersel, maar ik vind 20 eigenlijk te vaak, dan ben ik te lang bezig en dan hou ik m'n hoofd er niet meer bij en kan ik er niet meer echt van genieten...
|
Ik denk dat ik me aansluit bij enkele andere meiden hier: na tien à twaalf keer fietsen op het randje krijg ik het beste gevoel.
Nóg beter is het als je ZO kan balanceren op het randje, dat je orgasme soms lijkt te beginnen. Dat is echt :eek: :eek: :eek: Ik voel dan de rush van het orgasme aankomen, en krijg er ook 1 of 2 samentrekkingen bij, maar dan stopt het. Errrrug moeilijk om zo te balanceren! Maar goed, dit brengt ons weer bij een ander onderwerp, ver van de oorspronkelijke vraag verwijderd... |
Pling! leermoment van de dag! wist niet dat jullie dat ook doen
|
Nog iemand interessante aanvullingen?
|
Citaat:
Ik vind het niet eens zo moeilijk meer :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus je orgasme begint echt, maar houdt dan na enkele samentrekkingen op? Ja, da's dus echt *randjesfietsen*! Vertel ons voor "het genot ende lusten van het vrouw'lijk geslacht" hoe het voelt en wat je er voor doet!! |
Citaat:
|
De snaky lick trick kun jij ook toepassen. Die handdoek leg je maar onder haar billen, want het wordt een natte bedoening.
Vingertje erin (handpalm naar boven, nagels heel goed kort ) voor de controle- als het steeds strakker wordt vindt ze het lekker, als het begint samen te knijpen is het bijna zover. Dan even niet meer je tong bewegen, vinger ook stilhouden! Zij moet dan even bewust haar bekkenbodemspieren ontspannen, ze kan het zelf oproepen door ze aan te spannen. Dan weer heel zachtjes en nat verder likken, eventueel vinger beetje bewegen, in/uit, of wiebelen of rondjes, whatever. Iedere keer komen die samentrekkingen sneller, en zit ze er dichter tegenaan. Verander vanaf dan ook niet meer wat je aan het doen was, likje, duwtje, rondje, druk boven danwel beneden, jij kent haar zelf het beste. Never change a winning team. Maar doe het dus langzamer als ze harder gaat trekken. Laat haar aangeven wat je moet doen, hoewel ze misschien niet eens meer tot spraak in staat is, het vergt nogal wat concentratie. Als ze opeens begint te gillen moet je niet meer stoppen. Maar hou het rustig en constant, dan duurt het langer. De ene houding of de andere maakt ook nogal wat uit. Gewoon proberen. |
Citaat:
Ik ga dit 100x doorlezen voor ik precies snap wat je bedoelt :o Klinkt wel als extreem gaaf :cool: Pesten in bed ownd :p |
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik zeker onthouden :p Maar voorlopig komt daar toch niks van :p Iig bedankt voor de tip :p |
Als een meisje het ooit flikt op mijn randje te fietsen.. Lijkt me pijnlijk.. valt het onder bondage, en waar wou je genoeg ruimte krijgen om je vriendin met een fiets over je piemelotje heen te laten rijden :confused:.
Was een grapje, maargoed. Lijkt me irritant, en zou bij mij tot huge irritatie kunnen oplopen :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
maar ze is jong en we zijn nog niet zo lang bij elkaar. Dus wat dat betreft ben ik ECHT niet van plan om de oversekste puber uit te hangen :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*sgop* stopt hij wel hoor :o |
Citaat:
|
Vrouwen en de term Randjefietsen... :rolleyes:
Deed ik vroeger ook... over de stoeprand Jaloers? Ik? heh... nooit... het is fijn om een vent te zijn... :D :p |
Citaat:
|
ok...:)
|
Citaat:
|
Psychologie Magazine werkt aan een jongerentijdschrift. Ik, journalist, maak een rubriek over Seks met Jezelf. Mijn vraag: wat is randjesfietsen? En: mag ik jullie opmerkingen hierover citeren (met nickname)? Groet, PM, Fleur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe het vaak bij mn vriend. helemaal (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |