![]() |
Gezichtsbruiner
Heeft iemand een gezichtsbruiner thuis? Werkt dat ding? En wat voor 1 heb je?
|
We hebben een zonnebank... gezichts en body bruiner... is veel beter omdat ze anders vlekken krijgt )
~KimmieJ~ |
Yeps ik heb er 1 van Phillips en ik moet gewoon aan de tijdsknop draaien voor de tijd (meestal 15 min) en er zit ook zon debiel brilletje bij maar die heb ik nooit op anders worden je ogen niet bruin....
|
Citaat:
|
ik heb net ook een gezichts solarium gekocht van philips met zo'n tijdsknop, alleen hij was 2der hands dus ik heb geen idee hoe lang ik eronder moet voordat ik levend verbrand :D
(je hebt namelijk ook van die dingen waar je maar 20 seconden onder mag) :confused: dus.... hoelang kan ik eronder:S |
Citaat:
|
tis een beetje blauwig licht
|
er staat me iets van bij dat het brilletje wel de 'goede'
straling doorlaat en niet de 'slechte'. (?) Ik heb wel altijd braaf mijn brilletje op, liever mooie randjes om mijn ogen (die ik trouwens nog nooit gehad heb), dan een of andere ziekte aan mijn ogen! |
die brilletjes zitten met de randjes op m'n oogbollen, super irritant :( daarom doe ik 't nooit op..
en wij hebben 'n philips original home solaria... met 4 lange lampen. ik ga er zo'n kwartier à 20 minuten per keer onder, maar ik heb eigenlijk nog geen verschil gemerkt :o (heb 'm nog niet zo lang hoor) |
Wij hebben er een thuis, geen idee wat voor een maar volgens mij een philips. Ik zit er nooit achter, nooit echt zin in om daar tijd voor te maken, al is het maar 10-15 min, maar toch dan zit ik me echt te vervelen achter dat ding . Maar als ik er een paar keer in de week achter heb gezeten kan je wel een beetje verschil merken hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |