![]() |
Favo sport???
Heeeyyy wat is jullie favo sport???( om te doen of naar te kijken op tv bij.v)
Greetz Mandy :) |
(Wedstrijd)zwemmen!!!
|
Kijken niet. is saai.
Mijn favo-sport is voetbal. raar hé voorn meisje? tis toch zo! |
formule 1/Karten, voetbal, darten, Tour de france (aangezien ik de rest van wiellerrennen niet volg)
|
Citaat:
Hoe meer hoe beter :) (y) |
Om naar te kijken:
1. Voetbal 2. Formule 1 3. Tennis 4. Wielrennen 5. Darten Om te doen: 1. Fitness 2. Voetbal 3. Tennis 4. Basketbal 5. Zaalvoetbal |
voetbal en wielrennen (y)
|
Voetbal
|
Heb er meerdere.
Team sport: Voetbal Personele sport: Tennis Wintersport: Snowboarden Race sport: Karten Om te kijken: Voetbal |
Om te doen:
STREETDANCE!! (zoals je weet mandy :P) aerobics, fitness steps en zwemmen wel! Om te kijken dansen zwemmen schaatsen en volleybal |
Voetbal :cool:
|
Citaat:
Tegenwoordig doe ik enkel waterpolo en is dat dus ook mijn favoriete sport. :cool: (y) |
Citaat:
En tja, bij een wedstrijd moet je idd een tijdje wachten tot je aan de beurt bent, maar ik vind t altijd wel heel gezellig met onze ploeg, en ik vind dat dus ook niet erg. :) Citaat:
|
wow man iedereen doet hier wel ongeveer aan hetzelfde maar volgens mij zijn die wachttijden bij elke sport.
ik doe nl judo (en jah ik ben een meisje :eek: ) en ik heb idd ook best vaak een wedstrijd en dan zit soms wel 3 uur tijd tussen de weging en je wedsrtijden, das errug irritant maar ik heb het er wel voor over :D vraagje (heb geen zin om een nieuw topic te openen :p ) Vinden jullie judo een mannensport??? want sommige mensen noemen mij meteen een manwijf alleen omdat ik judo |
Citaat:
Ja, ik zit dus ook op zwemmen, en tot pas geleden was ik niet zo erg actief, maar nu gaat mijn club samen met een andere --> meer leuke kinderen, dus nog leuker!! Nu ben ik ook fanatieker... Citaat:
Citaat:
|
Karate, je kan er echt heel veel in kwijt en het is mooi als je het kan...kan je jezelf iig verdedigen...het heeft mij een stuk zelfverzekerder gemaakt.
En Renzzzke, dat is onzin joh! Laat ze maar lullen...jij weet iig wat te doen als je aangevallen wordt. Ik heb ook 6 jaar karate gedaan, that doesn't make me a man does it/ |
hockey en vechtsporten
|
Kijken (als ik erbij zit):
- Taekwondo - Thaiboksen Doen: - Voetbal - Taekwondo - Tafeltennis - Darten |
Ik droom ervan om boogschieten of zo een scherpschutter te worden. Met elastiekjes enzo in de klas schieten vind ik ook altijd al cool. Die preciezie die je dan op zo een bord moet hebben vind ik schitterend. Darten draait ook om preciezie en snookeren/biljarten vind ik ook geweldig om te doen. Maar ik zou niet weten waar ik zo iets als boogschieten kan doen...
|
voetbal!!! jaja nog meer meiden die fanatiek aan voetbal doen? :D
|
Karate de gekstuh!!
|
..mijn favo sport is volleybal..
|
om te kijken en om te doen:
basketbal, voetbal, schaatsen, ijshockey, streethockey, zaalvoetbal, karten, darten, zwemmen. verder om te doen nog fitness, tennis en vechtsporten. |
Duiken is heerlijk om te doen, het is daarom ook mijn favo sport.
Net als turnen, heel leuk om te doen en mooi om naar te kijken, ik kan het alleen niet zo goed. :o Ook zwemmen vind ik erg leuk (baantjes trekken, snel zwemmen, snorkelen). |
Citaat:
maar (wedstrijd)zwemmen blijft toch mijn nummer 1 |
Om Te Kijken:
1.Voetbal 2.Futsal 3.Formule1 4.Tennis 5.Darten Om Te doen: 1.Voetbal 2.Futsal 3.Darten 4.Basketbal 5.Tafeltennis |
Mijn favo sport is acro-gym en turnen.
Maar even een vraagje: is er iemand op 8 maart in Aalten geweest voor de regiostrada?? Ik ben namelijk op zoek naar foto's van die avond, want die van mij zijn gruwelijk mislukt :D !!!!! Ik had gehoord dat ze ook ergens op internet staan maar ik weet niet welke site. Please help me out!?! |
om naar te kijken:
beach volleyball voor vrouwen :D :D om te doen: jeet kune do :cool: :cool: |
om naar te kijken:
voetbal volleybal schaatsen om te doen: volleybal |
(y) VOETBAL (y)
|
Eigenlijk ben ik niet zo'n sportfan, maar ik vind hardlopen het leukst om te doen. Lange afstanden wel. Hockey is ook leuk, alleen jammer van het imago. Volleybal is ook te pruimen. Touwtjespringen is ook leuk :cool:
|
Bijna alle amerikaanse sporten, waaronder Baseball, American Football, Basketball en IJshockey. Zelf doe ik aan American (Flag) Football en de erst kan ik prima kijken via ESPN en dergelijken..
|
IJshockey. Sinds ik klein was heeft die sport me altijd geboeid en vanaf mijn 8e speel ik het.
Verder voetbal ik zo af en toe, 's winters snowboarden en in de zomer golfen, zeilen en surfen.. |
Volleybaaaal! :D
|
waterpolo
zeilen |
schaatsen
voetbal wielrennen om naar te kijken dan hè :D |
Darts
|
Popping!!! (als je het een sport kunt noemen, it's a way of life!;))
Leuk om naar te kijken en zelf te doen. |
Om te doen:
1. Wielrennen 2. Wielrennen 3. Wielrennen Om Te kijken: 1. Wielrennen en Voetbal, tennis, Basketbal , Formule 1 en die sporten zijn ook wel leuk om te doen. |
Paardrijden :)
|
:D Handbal!! :D
Ten eerste om te doen :D maar ook om naar te kijken Voetbal vind ik zelf ook heel leuk om te doen EN om naar te kijken :D |
(veld)(zaal)voetbal om te spelen
bobsleen om te kijken op tv, maar er gaat niks boven een live-voetbalwedstrijd in het stadion (y) |
Citaat:
Beter als man kun je het niet treffen :D |
mijn favo sporten:
1 voetbal 2 F1 3 Wielrennen (vooral Tour de France) 4 Zaalvoetbal 5 Schaatsen |
mijn favo sporten zijn aerobics, paardrijden en dansen
|
mijn favo sporten zijn handbal en voetbal en badminton ook kijk ik graag naar deze 2 sporten. hockey vind ik ook wel geinig maar ik zou het niet zelf erop gaan
|
leuk om naar te kijken:
- voetbal - wk/ek/nk turnen - tennis (belangrijke tournooien) leuk om te doen: - turnen - voetballen |
Basketbal op nummer 1!!
Maar zeilen, skeeleren en schaatsen vind ik ook heel erg leuk om te doen. |
Om te kijken:
1 Muay Thai 2 Freefight 3 voetbal 4 boksen Om te doen, absolute nummer 1: Muay Thai Over raar voor een meisje gesproken... :rolleyes: |
korfbal! :D (alleen is het bijna nooit op tv wat wel weer jammer is!) voetbal vind ik wel leuk om te kijken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |