![]() |
Movie maniacs
Ik zoek winkels waar ze (oa.) de Movie maniacs sets verkopen.
Welke stad heeft een paar van dit soort winkels, en zou je/U dan ook direct even de namen van deze winkels& de adressen ervan willen geven? Alvast bedankt! |
Zijn dat niet die horrorfilm figuren enzo? Als dat zo is, dan bij de independent outlet in amsterdam, vijzelstraat (kweet het nummer niet).
|
|
in eindhoven heb je een Atomic
adres weet ik zo niet maar die kan ik je nog wel later geven mocht je echt geintereseerd zijn die hebben volges mij ook filliaal in amsterdam en nog ergens anders |
in enschede, wizard
het adres weet ik niet... ze hebben er ook niet ontzettend veel ofzow, maar ze hebben ze wel :) en bij metalmania, in nijverdal dacht ik ook... maar dat weet ik niet helemaal zeker moet je maar even kijken... http://www.metalmania.nl/ |
in den haag ergens zit een erg grote winkel die echt heel veel stuff heeft waar deze zit en hoe die heet weeknie maar hij's stukken beter als wizzard oid de meest gevarieerde iig.
|
Online:
www.exult-import.nl www.gator.nl www.toys2u.nl www.toys-games.nl En anders gewoon in de gouden gids naar stripwinkels zoeken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |