![]() |
Hoe-heette-het-ook-alweer?
Er was vroeger een serie op cartoon network, over een stad, "megacatcity", en dan waren er twee katten, een dunne en een dikke die een garage hadden, maar in het geheim beschermde ze de stad, ze hadden ook een soort straaljager enzo. En ze hadden ook vijanden (dûh...), die ik ben vergeten, maar twee daarvan heette geloof ik de "metallicats". Weet iemand nog hoe dit heette? ik probeer er al een paar dagen op te komen... (weet eigenlijk niet waarom, maar nu zit het in m'n hoofd...)
|
Doet me denken aan BIKERMICE, maar dat zijn - zoals de naam al aangeeft - muizen, en geen katten.
|
Swat Kats
http://www.wingnuttoons.com/swatitle.jpg |
En die ene serie over dat ene zwarte kereltjein NEw York ook al weer?
|
Citaat:
|
oooooooowjaah:D
|
SWAT CATS vond ik altijd erg leuk om te kijken.
|
Ja, dat was 'm... jammer dat ze dat niet meer uitzenden... was er best wel fan van...
|
Das toch geen vroeger, vroeger is Teddy Ruxpin :p
|
Citaat:
|
Dat was met de professor die altijd 'eh' zei!
|
Citaat:
|
thnx guys! ik was ook ultragroot fan van die serie.. *start kazaa maar weer eens op* zo'n topper naast the Turtles en dergelijke..
|
Ja... vroeger hadden we swatcats, ninja turtles, en de ORGINELE powerrangers (de turboversie met Rita Repulsa en Lord Zedd en niet dat slappe Lightspeed Resque dat ze nu uitzenden), en nu mogen we ons 's ochtends vroeg (ik heb ze al geprobeert te stalken maar ze weigeren nog steeds DBZ 24 uur per dag uit te zenden) behelpen met Princess Sissi, Bob de Bouwer, en de Kids top 20. Waarom heb ik vroeger nooit meer tv gekeken? ik was jong en naïef... ik dacht dat het altijd zo zou blijven..... :(
|
zelfs DE Transformers weten ze te verkrachten met die nieuwe serie :( Transformers is toch wel DE beste tekenfilm serie ooit!
|
Citaat:
GIJOE!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was echt stoer, en daarna allemaal rennen naar de winkel om de nieuwste Gi-Joe action figures te halen (y) |
Nah... geef mij toch maar de orginele Powerrangers met Rita Repulsa (ja, ik word over drie weken 17, maar volwassen worden kan ik m'n hele leven nog...)
|
vroeger.... toen het gras nog groen was....
|
Citaat:
|
Citaat:
owja die hond heette fluffer volgens mij (oh nee das weer wat anders :p) |
Ik heb toevallig 2 dagen terug nog een GI-Joe marathon gehouden.
De hele avond banden bekijken van GI-Joe. Yoooooowwww Joe !!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja foofur, die hond is echt tof, en die muis dus ook, het is een franse muis, met een paraplu en een vriendinnetjesmuis :D
|
Ohw ja, dat vond ik ook altijd leuk. Hoe heette die ook alweer?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |