![]() |
Kan volgens jou seks zonder klaarkomen...
... ook goeie seks zijn?
Of moet er altijd klaargekomen zijn, voor ge de seks goed vind? |
Seks is meer dan alleen dat hoogtepunt, ik kan best genieten van seks zonder klaar te komen. Ik kan ook erg genieten van seks met klaarkomen ;) Je geniet op een andere manier, maar de seks kan zeker goed zijn dan!
|
Kan idd...
Denk dat het voor meiden minder erg is om niej klaar te komen dan voor mannen... ;) |
idd.
het is zelfs zo dat ik (bijna) nooit klaarkom en daar heb ik geen problemen mee. Maar als mijn vriend niet klaar zou komen zou ik dat wélweer heel vervelend vinden denk ik. |
Jazeker kan dat.
|
Citaat:
|
't kan wel.. maar is minder leuk vind ik
|
Jazeker (y)
Kan klaarkomen zonder seks volgens jou? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan idd wel, maar liever niet
*offtopic, saartje17, very disturbing avatar...* |
Tuurlijk kan dat, is ook heerlijk! Klaarkomen is net iets extra's zeg maar, maar zonder klaarkomen kan het ook heerlijk zijn!
|
ik ben voor sex zonder klaarkomen...
anders word je bed zo vies... of de grond.. of de tafel :D ooww |
Voor een keertje vind ik geen probleem, maar als ik nooit bij hem zou kunnen klaarkomen zou ik me toch afvragen waarom?
Dan zit er een of andere psychische barriere waardoor je je niet kunt laten gaan bij hem, en dat is nou juist het supere van sex! Mijn vriendje zou het vreselijk vinden als hij dat niet van mij zou meemaken. Het is het allerintiemste en meest intense wat je kunt delen, en dan lukt het niet.... |
Citaat:
Groetjes Doopy |
Citaat:
Gaat hier volgens mij over 1 keertje niej klaarkomen.. en als je heerlijk sex hebt... hoef je toch nietklaarte komen? of ligt dat aan mij |
Ik ging er vanuit dat het vaker niet lukte
|
Citaat:
En mij lukt het ook wel eens niet, dat is dan geen probleem. Kan ik des te beter op hem letten. |
Waarom zou juh niet kunnen genieten eigenlijk?
Dus ik vind dat het best kan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en sex zonder hoogtepunt is niet zo leuk als sex MET een hoogtepunt..ookal geniet je dan op een andere manier. IMHO |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom soms moeilijk klaarkomen tijdens de sex, maar ik kan wel heel erg genieten, tijdens het voorspel kom ik toch bijna altijd wel, dus aan klaarkomen geen gebrek, maarja het ik vind het veel lekkerder om tijdens de sex klaar te komen, als het soms niet wil lukken stimuleer ik of hij me clitje erbij, zodat ik dan weleens eerder kom dan hij en hij gelijk daarbij de mijn samentrekken en kreunen
|
Voor mij niet, voor haar wel.
|
Seks is bevredigender als je klaarkomt.
|
ik denk dat als een jongen klaarkomt dat dat een teken is dat hij er ook echt van genoten heeft. bij meisjes licht het moeilijker want die kunnen alles gewoon facken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat kan wel, alleen ik heb de neiging heel vaak te komen, dat t eigelijk heel raar is als ik niet kom
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |