![]() |
Billy Elliot
Ik heb net Billy Elliot gezien, wat een mooie film! :) :)
(Okee, hij is niet gloednieuw, draait ook niet meer in de bioscoop) De tragiek die in het leven van de hoofdpersonen speelt in deze film (Billy's vriendje die eigenlijk transsexueel isen dat geheim wil houden, zijn vader die niet kan verkroppen dat Billy balletdanser wil worden, zijn demente oma, Billy's balletlerares die eigenlijk ook niet gelukkig is ,de armoede en slechte werkomstandigheden) en toch zo'n mooi verhaal... Leuke muziek ook trouwens. Het soort film deed me een beetje denken aan films als Amelie en Chocolade. Wie heeft hem nog meer gezien en wat vonden jullie er van? |
Gezien....
Was wel aardig... Al vind ik de vergelijking met Amelie en Chocolat wel erg overdreven..... T is echt een 13-in-een-dozijn dramafilm... |
gezien! (y)
Hilarisch grappige film.. dat jongetje ziet er zo kneuzig uit! Fantastisch geflimd en weer gegeven! |
Citaat:
|
gezien, maar ik vond hem niet super.
verwachtte er misschien ook wel te veel van. |
wel een aardige film. (schots accent is ook leuk :))
|
tsja, hij is wel leuk maar dat is het dan wel weer eigenlijk.
|
Mooie film!
|
Ik vind het een goeie film maar heb hm nooit helemaal afgezien. Ik vind het trouwens een mooi jongetje, niet kneuzig! :)
|
Gezien, mooie film
|
Citaat:
Wel een mooie film, heb hem nu 2x gezien. |
ik vond het een hele leuke film en vooral jamie bell is erg leuk (zeker nu hij een jaar of 16 is :)).
chocolat is toch wel de slechtste film die ik ooit heb gezien! het boek ging nog wel, maar de film was echt oersaai. ps. het accent is niet schots, maar noord-engels, new castle geloof ik. |
was het niet in ierland? naja het was iig een leuk accent en ik vond het een hele leuke mooie film
|
Citaat:
|
heel erg fijne film :) > en dat homo vriendje is zo schattig :D
|
Citaat:
|
op school heb ik hem gezien en ik moest er een werkstuk over maken maar het is niet mijn film...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |