![]() |
hij komt weer>cruel intentions
ik weet dat hier in mei (toen ie voor het laatste op tv te zien was) ook al een topic over was geopend, maar ik wil toch ff laten weten dat deze fantastische film a.s do`dag half 9 op fox8 weer te zien is! Kijken dus.....
|
Jaja, ge-wel-dige film met een geweldige cast! (y) Ik ga zeker weer kijken! :)
|
heb um op dvd geloof ik.. weet ik niet zeker trouwens.. :confused:
hijs wel goed |
Dat is een geweldige film!
ik heb em al vaker gezien, maar ik ga em nog maar een keer kijken |
Nog niet gezien. Lijkt mij een leuke film dus ik ga zeker kijken
|
Heb hem afgelopen vrijdag op dvd gekocht :) leuke film (vooral die jaguar roadster is zo ongelofelijk mooi ;) )
|
ik moet nog steeds het einde zien:S maar verder vind ik het een erg koele film (ryan phillipe (y) reese witherspoon (y) )
|
Ik vond er echt niets aan! Het enige wat ik cool vond is dat dat rotwijf zelf teruggepakt werd aan het einde, maar ik vond het meer een halve seksfilm eigenlijk.
|
Ik vind het eigenlijk een übergeile film
|
Citaat:
|
Idd geweldige film :) Iedereen die em nog niet heeft gezien *moet* gaan kijken (y)
|
als k vanavond niet weg moet ga k die film zeker zien, hij lijkt me erg leuk :)
|
Heeft iemand hier ook Cruel Intentions 2 gezien? Wat een baggerfilm is dat zeg. Cruel Intentions (1) heb ik eergister nog gezien, leuke film.
|
1 en 2 alle twee bagger voor mij.
|
Geweldige film (Ryan Philippe mjam!!) En vooral het einde is mooi met dat liedje van The Verve erbij.
|
*rent naar boven* straal vergeten :(
|
Citaat:
|
Ik had hem een hele tijd geleden gezien, en met wat iedereen erover vertelde had ik eigenlijk heel wat meer verwacht. Vond hem dus een beetje tegenvallen :(
Maar wel geil :D :p |
ook al te vaak gezien.. Maaarrr, wel leuke film :) (y)
|
hoe kan je deze film nu niet goed vinden? schitterende film met goede (en mooie) cast ! Heb hem hier nog ergens op divx-cd'tje liggen. CI2 was vééél minder hoewel het einde wel niet slecht was.
|
ik heb hem toch niet op dvd heb ik gezien
|
wel 'n aardige film
kan alleen het buffy the vampireslayer idee in mn hoofd niet uitzetten. |
ja was op zich wel te doen die film, jammer dat ie dood gaat en niet eerst buffy neemt :mad:
|
Meesterlijke film, door die sarcastische en droge humor :)
|
Citaat:
|
ik vond hm best schraal..
|
Citaat:
|
ik vond het ook een goede film, zo blijkt maar weer je krijgt vaak terug wat je hebt verdient...
|
gave film!
|
Citaat:
|
"I'm impressed"
"Well, I'm in love" Leuk stukje :) met die roltrap enzo :) Wel goeie film, ja. Maar er is ook een Deel II? Waar gaat die dan over? :confused: |
Dat is een remake van Dangerous Liaisons toch? Dangerous Liaisons was wel heel cool. Met een uberschattige Keanu Reeves. Maar Ryan Philippe is ook wel mooi (y) :cool:
Maar goed, die ga ik maar huren dan, want ik heb hem weer eens gemist.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Topic is 2 maanden oud. Wel een beetje oud te uppen. gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |