![]() |
trouwe spice girls fan hier?? heb wel wat cd's
ehmm, ja, misschien een heel onzinnige topic dit, want misschien zijn 'trouwe spice girls fans' wel uitgestorven, zo niet:
ik heb nog wel enkele cd's + singles van deze mensjes. Het gaat om de volgende cd's/singles: cd's: - spice girls - spice world single's - step to me - spice girls - stop - spice girls - mama en who do you think you are nou dat was het, het zou handig zijn als je uit omgeving Den Helder kwam, wil ze ook opsturen maar verzendkosten voor jou... Doe maar een bod, voor de singles hoef ik niet zo veel te hebben natuurlijk dus het is handig als je die allemaal tegelijk neemt. nouja, dat was het weer xxxxxxxxxxxx p.s. je kan ook mailen als je interesse heb: <kikkertje1987@hotmail.com> |
Spice Girls? Wie zijn dat? :confused:
Owjah, iets uit de vorige eeuw |
hehehe, daarom...!!
whaha, ik had dan ook niet echt hoop dat er verder iemand zou reageren, maar goed, je kan het altijd proberen... :D (heb je echt, echt, écht geen interesse?!! ;) :D ) dagdoei!! xxxxxxxxx |
Citaat:
Wat ik vind is dat je muziek niet moet associeren met tijd (wat immers verstrekt). Helaas word sommige muziek saai op den duur, maar meestal weet je dat van te voren al. Hierbij vraag ik je te reagere, en verder nog veel plezier! Groet, Bart van H. |
Citaat:
|
haha, okeej dan! Ik heb ze trouwens al verkocht (jaja...) *is heel trots op zichzelf* aan mn buurmeisje, dus doe geen moeite meer... xxxxxxx
|
Citaat:
V Citaat:
precies :D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |