![]() |
Werken aan een relatie is nutteloos!
Werken aan een relatie is nutteloos!
Dit hoorde ik laatst iemand op TV zeggen. Hij zei dat het werken aan een relatie niets anders is dan het zoeken naar een excuus voor het missen van iets in de relatie en dat het ook het begin van het einde is. Waar of niet waar? :) |
Niet waar!
Perfectie bestaat niet maar je kan er altijd naar streven door er aan te werken en het aangenamer te maken. |
Niet waar!
Door hard te werken aan je relatie en naar geluk te streven groei je juist naar elkaar toe! Niets komt vanzelf! Dan is het geen uitdaging meer! Mel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kan het altijd proberen (zie mijn topic.. :S) liefs |
Citaat:
|
Onderzoek heeft uitgewezen, dat de uitdrukking 'we moeten werken aan onze relatie' gebruikt wordt door saaie bankstelletjes die al bijna in de midlifecrisis zitten.
|
Citaat:
Ik vind echt dat jij is moet werken aan je 'relatie' met de mensen op dit forum, nare man. :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik het gezond om eraan te willen werken, het zou toch absurd zijn om het uit te maken wegens enkele verschillen tussen de twee personen. Dan kan je zo van de een naar de andere springen zonder er moeite voor te doen. Geen enkele relatie kan perfect verlopen, er zijn altijd momenten waarbij je moet relativeren en je aanpast aan de ander, of eraan werkt om het beter te maken. |
werken aan een 'verkering' heeft inderdaad weinig zin:) of vooral weinig logica
werken aan een relatie kan zeker wel goed zijn, zeker als je getrouwd en alles bent... vooral als het iets eenvoudigs inhoudt (probleem: we praten nooit meer, oplossing: meer praten, dat soort dingen:)) je moet alleen wel doorhebben wanneer het genoeg is, en echt niet meer goed komt |
Ligt aan de aard van het probleem.
Als het niet meer goed voelt, moet je ermee kappen. Ligt het aan iets anders, zou je er nog aan kunnen werken. |
Als je het zat bent moet je ermee stoppen. Klaar.
Je kunt natuurlijk wel je wensen kenbaar maken, maar het is het recht van de ander om daar niets mee te doen. De eis aan de ander opleggen dat hij/zij zich zodanig moet aanpassen dat het jou bevalt, is niet redelijk. Tenzij je gevangen wilt zitten in een sub-optimale relatie...persoonlijk gun ik mijzelf beter dan dat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |