![]() |
Stelling: Alles is van iemand anders afgekeken
De stelling is: Alles wat iemand draagt of doet is uiteindelijk van iemand anders of iets anders afgekeken
kraakt af en verdedigt, mensen :) |
wat kan het je schelen? :confused:
|
Je moet het toch ergens kopen.
|
Mwah, ligt eraan. Als ik een mooie trui zie liggen, koop ik hem omdat ik hem mooi vind, niet omdat ik iemand anders ermee rond zie lopen hoor. Sterker nog: ik wil geen trui die iemand anders heeft, ik wil exclusieve shit.
|
olga
en maartje trouwen ook |
ow rest verhaal:
klopt wij kijken ook af. Waarom origineel zijn als het zoooo makkelijk kan? |
Onzin, er zal altijd ieman moten zijn die het bedenkt..
En eht gebeurt vaak dat ik iemand ken die het bedacht heeft (dat wil niet zeggen dat andere eht nooit zelf bedenken) |
hmz, jah zit wel n kern van waarheid in,I guess
|
Niet alles natuurlijk want dan hadden we allemaal bloot rondgelopen :rolleyes:. Maar mensen worden wel geinspireerd door anderen/andere dingen, ja, natuurlijk; toch als designers iets 'afkijken' van veertig jaar terug, geven ze er wel een net iets andere draai aan.
|
Jah, klopt.
|
ja klopt wel, maar soms bedenk je iets heel coels om aan te doen.. of iets zelfgemaakts etc.. en dan zie je later ook iemand erin.. maar die had het dan bijv al eerder als jou.
je kan dus ook op hetzelfde id zijn gekomen. dus het is niet altijd waar vind ik. |
Als ik iemand zie die iets heel erg tofs aan heeft, dan wil ik dat bepaalde ding ook wel hebben. En dan niet om die persoon na te doen, maar gewoon omdat ik het leuk vind. En als je het combineert met hele andere dingen dan die persoon, ziet het er anders uit en kopieer je het ook weer niet echt....
Shit hoe zeg ik dit in 1 zin... mensen kijken dingen af van verschillende mensen en kunnen daarmee hun eigen stijl creeeren. Ofzo. |
klopt, ik heb emo niet bedacht :(
|
Citaat:
Adaptatie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat bijna iedereen wel van elkaar afkijkt en misschien een paar kleine details aanpast of met andere combinatie draagt..
|
ja natuurlijk...wat is tegenwoordig nou orgineel...het heeft alleen een andere kleur, rits, vouw, lengte whatever. Alle kleren worden in veelvoud gemaakt..en zelfgemaakte kleren misschien dan niet, maar ook daarbij wordt afgekeken, al is het maar gebruik maken van patronen en/of stoffen.
ow en voor het doen geldt uiteraard hetzelfde....wie denkt er nou werkelijk orgineel te zijn op deze aarde? zelfs al heb je een eigen stijl, dan heb je die ook deels afgekeken van anderen.. |
Citaat:
ik vind dat ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt niet
tuurlijk kijk ik wel van anderen af, maar niet alles. |
jah... je ziet toch vaak zat anderen lopen met iets dat je ook wel wilt hebben.....
als je echt origineel wilt zijn moet je het zelf maken... |
eentje is de eerste, de eerste de eerste....
|
Is het ook niet zo dat je onbewust, door je opvoeding, meekrijgt wat wel en niet hoort, en dat je je daarom zo gaat kleden. We hebben namelijk allemaal geleerd dat het niet normaal is om in je blote kont over straat te lopen, en daarom doen we het niet.We zouden ons er daarom ook voor schamen.Zo is het denk ik ook met de sommige kleren. Die draag je niet, omdat het volgens de normale regels niet zo hoort en daarom ga je kleren dragen die wel aanvaardbaar zijn. Er zijn natuurlijk mensen die zich ertegen afzetten, maar die mensen zonder schaamte zijn er helaas maar heel weinig.
|
Het kan bijna niet anders. Vrijwel alles bestaat al. ... Ja.
|
hoe kan het ook anders met massaproductie?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |