![]() |
Vreven
Wat kan er toch gedaan worden aan deze gestoorde speler??
Ik heb net de wedstrijd tegen Heerenveen gezien en daar ging weer meermaals door het lint en beging verschijdene vreemde Gascoigne achtige overtredingen. En dit was exact hetzelfde tegen Ajax. Het lijkt wel of deze man met iedere tegenstander ruzie zoekt en van alles provoceert... Is hij aan de coke??? Ben ik nou de enige die dat ziet?? Er moet iets aan gedaan worden vind ik. Straks wordt de man nog een gevaar. Als hij niet 1 keer per week en het liefst 2 keer zijn overtollige agressie kwijt kan kan hij wel eens mensen gaan pijn doen ofzo. En zijn vrouw? Als hij gestopt is... Hoe moet dat? Kortom, help Stijn want dit gaat niet goed. |
echt 'n zinnig topic hoor... :|
|
Het schijnt dat hij buiten het veld een heel rustige en nette man in :confused:
In het veld, als hij wordt gedreven door pure wil om te winnen, gaat de knop om en verandert hij in een monster :p |
vreven is een voetballer waarvoor ik naar een wedstrijd zou gaan :)
|
Laten we hem gewoon ophangen aan zijn eigen gemaakte Totempaal :D (y)
|
Je moet eens wat meer kijken naar de sportafleveringen door de week op Nederland 2. Bij Jack is hij vorig seizoen aan het bod gekomen, over wat jij nu begint. Buiten het voetbal veld is dat een van de rustigste mensen die prof voetballers zijn.
Op het veld is ie idd zeer opvallend door het harde verdedigen, maar dat is nu eenmaal zijn stijl, die ongeveer niemand anders heeft. Daarbij wordt hij misschien wel uitgeroepen door de spionkops van de tegenpartij's, maar dat is voor hem alleen maar motiverend. Ik dacht dat het tegen Groningen was vorig seizoen. Die roepen daar altijd iets van zijn onderbroek, ging ie FF met de supporters van de tegenpartij meedoen. Vonden ze geweldig :p Dus er moet echt niets gedaan worden aan deze normale speler. |
Citaat:
Snap je een beetje wat ik bedoel? Daarom ben ik er een beetje bang voor voor wat hij na zijn carriere moet... |
Citaat:
Als hij dan zo goed is met een goede stijl enzo waarom zit hij dan nog steeds bij een club als Utrecht? Die hem overigens vorig jaar ook niet al te professioneel behandeld hebben... |
Haar knippen. Lucht op.
|
Citaat:
|
hij is een echte rasindiaan :], met nog de instelling van een rugbyspeler, en soms krijgt ie een rode kaart, maar zo lang ie geen benen breekt vind ik m OK. :>
|
Laatst bij heerenveen, iedereen zong 'vreven laat je tieten zien'
wat doet vreven, hij trekt zijn shirt omhoog, ook wel een lache actie van hem. Maar hij is vaak iets té agressief in het veld, maar het is nou eenmaal zijn stijl van voetballen zoals eerder is gezegt. |
Hijs alleen zo in het voetbal, in het dagelijkse leven is hij heel rustig thuis en zo... heb daar wel eens een reportage van gezien.
Hij doet gewoon alles om te winnen, heel agressieve speler, maar dat-ie te ver gaat vind ik niet. |
Vreven mag doen wat de scheids toelaat.. Wel frapant dat meestal zijn tegenstander geel krijgt, en hijzelf zelden..
|
Die gozer heeft ten minste een goede wedstrijd mentaliteit: Tot hier en niet verder. Kunnen wel spelers nog een voorbeeld aan geven, petje af!
|
Niet op het veld is het een hele rustige jongen, idd. Op het veld, daaregentegen gaat hij helemaal los. En wat mij betreft ook iets te los. Het heeft iig niets meer met mentaliteit te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |