![]() |
Oakley
Wat vind je van dit merk? Ik ken eigenlijk alleen wat van hun lijn Zonnebrillen, heb zelf 'n C-Wire Silver Ice gekocht in de zomer van 2002. Maar toen zag ik ook nog andere dingen op hun site, zoals schoenen, horloges, shirts en dergelijke meer.
|
Ik ken en gebruik alleen hun zonnebrillen, die zijn prima.
|
Citaat:
Oh en coole signature hehe |
Citaat:
|
Trainspotting ownage ;)
|
Ik heb verschillende zonnebrillen van Oakley en die zijn kwalitatief goed en zien er goed uit maar de schoenen/horloges/whatever zien er imho ontzettend lelijk uit (alleen van die hele simpele dingen zoals van die sandalen gaan nog wel)
De meeste van die bij-producten van Oakley kan je wel vinden in surf/snowboardwinkels |
Citaat:
|
Citaat:
msn dan maar? ;) |
Citaat:
|
Ik vind dat ze mooie brillen maken, andere producten van hun ken ik niet.
|
Ik heb ook alleen ervaring met de zonnebrillen en die zijn relaxed (y)
|
Zonnebrillen zijn idd zeer zwaar roelerend, maar what about the rest? :p
|
Mja, de zonnebrillen zijn iig altijd erg leuk.
De kledinglijn ken ik (nog) niet echt. |
mwah heb een echte gehad maar is gejat een tijdje geleden.. gewoon die standaard maar dan in het wit..
Alleen doe niet zo vaak een zonnebril op.. Volgende week maar skieen met chupa chups brillen die mogen ten minste kapot hahahahaha |
ik vind oakleys alleen mooi bij sporters. En die oude modellen zijn mooi, dat nieuwe vind ik te spacey
trend van dit jaar; een antenne op je hoofd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
llllllllllllllllllleuuukleuuuuleuuukleukk
|
dit is niet zo'n oude, maar wel een heeeele mooie
http://www.sportchalet.com/graphics/...-380752reg.jpg |
Citaat:
|
Wlegh.. die wires zijn niks.
Nee. Dat zeg ik verkeerd. Die wires zijn niks voor mij. |
Bovenal: je bent imho niet echt lekker in je paas[eitje] als je een echte Oakley koopt wat heb je er voor betaald? Volgens mij let je er dan constant op want hij zal maar kapot vallen / gejat worden / etc..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMFG, van dat bedrag kan je gewoon een week op wintersport en jij koopt er een zonnebril voor :|
/edit Die dingen van Oakley zien er trouwens meestal wel superkoel uit :) maar zulke prijzen zijn echt malloot :| |
Citaat:
|
Nou ja whatever floats your boat laten we maar zeggen.
|
Citaat:
kvond 't gewoon 'n coole bril, moest 'm hebben :o m'n ouders waren er niet echt tevreden mee dat ik zomaar bijna 1/3 van m'n verdiende vakantiegeld opdeed aan 'n zonnebril die ik pas 'n maand later zou hebben :o |
Ik heb er een t shirtje van, in de uitverkoop gekocht in zo'n surfwinkel.
De zonnebrillen vind ik echt lelijk voor meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |