![]() |
TO swallow OR NOT TO swallow
kan iemand me vertellen waarom er zoveel meiden zijn die niet slikken?
argumenten: 1) het kan geen kwaad(mits er geen ziektes zijn) 2) WIJ DOEN HET OOK! 3) Het is zow verdomp lekker 4) Je kan er alles voor terug krijgen (kijk meiden nog meer om mee te chanteren) WAAROM ¿?¿? |
:d
|
he schat als je nou is met me eens was he!
|
ik ben het met je eens hoor...
ik snap 1 ding niet... Jullie swallowen ook? ik spuit mijn lichaamssappen *evil grin* niet ineens recht je keel in... |
haha kijk als ik jou zou beffen (maybe someday) dan komt daar ook vocht uit en dat laat ik i.i.g niet op het laken (of whereeva) komen maar dat slik ik netjes door (tis lekker btw) maar dat over in je keelgat spuiten ligt aan je zelf deepthrouten is wel kewl maar als iemand komt is het maybe handiger niet deepthrout op te vangen (idee maybe)
|
Hmm, in principe slik ik niet, nog nooit gedaan ook, maar bij mijn huidige vriendje zou ik er wel over denken....het idee staat me niet zo tegen meer eigenlijk :o
|
ok Morph. bef jij me maar een keertje .. :)
|
he meisdje dat twijfeld AUB doe t voor je boyf hij zal echt (als je t goed doet) alles voor jou doen! (eerste keer datt bij mij gebeurde draaide ik door ik wou haar ECHT ALLE hoeken van dde kamer laten zien) en ik heb dr terugbetaald met een uur lang te beffen en dat was cker kewl!
|
Wat ik niet snap is dat jongens het zo belangrijk vinden dat we WEL slikken.
Wat is daar zo leuk aan? In mijn mond of keelklaarkomen? Prima, ik snap dat dat heel lekker moet aanvoelen. Zo lekker warm en zacht. Maar daarna bepaal ik zelf wel of ik het vervolgens ook doorslik of niet. Ik krijg er braakneigingen van, sorry. het is zo slijmerig, net een snotklodder die niet weg wil. |
Citaat:
Ik las echter toevallig gister in een ouwe aktueel dat de smaak van seamen bepaald wordt door t dieet dat de voortbrenger volgt. Veel en vet eten geeft dr n bittere smaak aan, terwijl groenten etc het lekker zoet maakt. ()() o o x |
Citaat:
|
ik dnek de ged8e erachter ik weet t ook niet maar t is verdomp geil maar als dat jou keuze is ok....
|
Citaat:
|
stond ook in de breakout! en in de fancy :)
|
en FHM (DAT IS HET BLAD!)
|
nee das een kutblad snap dr nix van..
|
de titel is FHM FOR HIM MAGAZINE dus niet voor HER! dûh tuurlijk snap je er dan nix van
|
zeg ik net doos
|
Citaat:
Mijn vriendje smaakt lekker zoet,(veel snoepen) maar het is nogal slijmerig dik ja. En nogal veel, als -ie "gespaard" heeft. Ik krijg het dus niet altijd weg. |
hmm ik vind jongens die sparen niet cool
|
He is saving himself for me!
En als je het een paar dagen niet doet, is het daarna des te heftiger. |
Never go out with a loaded gun!
|
hoe dan ook jongens die sparen zijn niet cool
|
beetje kansloos topic hier
|
ik vind trekken niet echt lekker (benk denk ik de enige) maar soms ben je zow geil dan moet t wel ff.... maar mn record sparen was 2 weken.... maar dat was niet zow kewl want t ging allemaal een btje mis....
|
zal bij jou is in je oog spuiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis toch zijn topic?
geen ruzie Kusje |
Citaat:
(incl mijn laatste 3) |
en nee ik spoot niet in mn oog engeltje! vraag maar over msn wat er gebeurde
|
Citaat:
hehe *gniffel* word melig |
Mja maar misschien kunnen Morphie en Engolie een keertje samen gaan praten over het wel of niet slikken enzo? Want het heeft denk ik niet zoveel zin om hier een soort chat-topic te openen.
|
hzm je hebt me stil gekregen (je hebt best gelijk)
|
:)
|
Weet ik nog steeds niet wat de attractie is voor een jongen om te zien dat je meisje iets doorslikt wat ze niet lekker vindt. Wat is dat voor sadisme?
|
je kan het leren lekker te vinden
ik snap het ookniet hor maar ja |
Citaat:
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar volgens mij is het slikken van sperma behoorlijk denigrerend voor een vrouw. En dat een man dat dan veroorzaakt (dat ze het toch doet) lijkt mij een gevoel van machtsvertoon. Maar het is gewoon het idee erachter denk ik : \ Niet het gevoel zelf :p |
Er zijn meiden die niet slikken omdat ze het vies vinden... Dat lijkt me opzich niet zo raar.
Maarem... Als er wat tegenoverstaat valt er best een deal te maken hoor ;) xxx Kronkel |
Citaat:
IMO heb je seks om je partner te laten genieten (tenminste :confused: ik wel) En ik vind het helemaal bullshit dat er wat tegenover moet staan. Net zoiets als: Ik pijp je alleen als je mij beft. Of andersom. Als je iets wil dan doe je het, als je iets niet wil doe je het niet. Makkelijk zat, daar moet je geen afspraken oid over maken (n) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
oh, en ik weet niet of ik slik:P ik heb er niets tegen, maar heb t nog nooit gedaan |
Ik MOESt het een keer wel doorslikken toen ik hem in de auto op de snelweg had afgezogen.
En ik heb dus de hele weg naar huis heftig zitten slikken, want het bleef maar terug komen. Je voelt echt dat het nog leeft! |
Citaat:
Kan je het niet NOG leuker brengen? :D Maar ehmz... srry : \ Daar heb ik nooit last van gehad dat ik voelde dat het nog steeds leefde :p Zal wel steeds zijn teruggekomen ivm kokhalzingen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
als jullie mekaar nou lekker gaan leegzuigen, zijn wij ook van het probleem af, oke? :rolleyes:
|
Nou, denk ik: weet je wat, ik zal eens een slikje doen. Volgens de jongens op het forum is dat leuk voor jongens. Heb ik best voor 'm over.
Komt het verdorie mijn neus uit!(werkt dus niet bij deep throat) Kan ik mijn neus weer gaan snuiten in de ochtendjas, iets anders lag er effe niet. En om het nou aan de kat af te vegen... |
misschien aan zijn onderbroek? :D
|
Citaat:
Goed bezig hoor :D Dat had ik ook nog wel kunnen vertellen dat het niet werkt in deep-throat style :o |
Citaat:
haha nou ik weet niet wat voor vriendin jij dan heb, maar ik voel der verdomd weinig van |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |