![]() |
vriend1 en vriend2
stel: je hebt 2 vrienden.vriend 1 vind jij erg interessant, maar hij heeft al een vriendin, vriend 2 heb je met veel omwegen veroverd en is nu verliefd op je en overlaad je met mailtjes van ik ben verliefd op jou kus hier kus daar ik hou van jou ik mis jou, nadat ik eindelijk vriend 2 gekust had, was de lol er al weer af, niet omdat hij niet lekker kon kussen ofzo, maar ik heb gewoon altijd het problem dat ik niet meer weet wat ik wil daarna.
maar dan ook nog vriend 1, vriend 1 en ik zijn erg close, en ik weet het niet zeker maar denk dat ik meer voor hem voel, maar vriend 2 vond ik al zo lang leuk!!! wat moet ik doen??????? waarom vind ik iemand eerst leuk, en als hij mij leuk vind, vind ik hem niet meer zo leuk??? :confused: ik baal van mezelf :( |
blijf close met vriend1, dan raak je hem zat en trek je misschien meer naar vriend2 en dan komt alles goed.
|
uhm, je hebt twee heel erg goede vrienden met wie je je probleem kunt bespreken:P doe dat eens, helpt vast:)
en als je er niet tegen kunt als een verliefdheid wederzijds is, ben je misschien niet helemaal toe aan verkering/relatie |
Misschien moet je eerst wachten tot je een jongen hebt gevonden die je écht heeeeel leuk vindt. Of misschien moet je ze eerst wat beter leren kennen, dan weet je of je hem daarna ook nog leuk gaat vinden.
|
Hou ze als gewone vrienden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |