![]() |
Toegepaste communicatiewetenschap????!!!
Heeeey!! Ik ben druk bezig met het zoeken van een leuke opleiding... nou heb ik de opleiding toegepaste wetenschappen in Enschede gevonden en heb me ook al opgeven voor een rondleiding daar. :D Maar toch ben ik wel benieuwd wat de opleiding PRECIES inhoudt... ??!! Op de site wordt namelijk heel vaagjes uitgelegd wat je precies in deze opleiding doet. Dus zijn hier mensen die de opleiding volgen of hebben gedaan of die iets meer weten?? reageer dan asjeblief! Ook of de opleiding bevalt en of het leuk en interessant is!? :confused:
Kuzz LoesjuH! |
kan je niet beter eerst gewoon een brochure aanvragen als het op de site zo vaag staat?
|
Heb ik al gedaan hoor!! de informatie heb ik ook al ontvangen... maar misschien is er hier iemand die mij het wat duidelijker kan uitleggen.. en of de opleiding bevalt enz...
Kuzz LoesjuH! |
ehe... volgens mij is het gewoon heel vaag wat het precies is.
ik studeer in enschede, maar geen tcw. Ik geloof dat het om de communicatie in en van bedrijven gaat. t schijnt een van de makkelijkere studies in enschede te zijn. Je kan je opgeven voor een meeloopdag. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Dan ga je een dag met een eerstejaars op sleeptouw en volg je wat college enzo, kan je iedereen van alles vragen en proef je een beetje sfeer enzo. EN je krijgt gratis kroketten of iets anders lekkers tijdens de lunch.. :) succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |