![]() |
Film: Two weeks notice
Heeeeeey!!
Ik ben naar two weeks notice geweest en ik vond het echt een onwijs leuke film!!! Wat vinden jullie ervan?? xxx |
Heb hem wel gezien..
Vond het wel een leuke film, maar niet echt bijzonder.. Had niet zoiets van; 'wow!'. Beetje standaard imo. |
Een hartstikke leuke film. Gewoon een leuke, niet superbijzondere romantische komedie waar er toch al een heleboel van gemaakt zijn. Denk aan Notting Hill en Bridget Jones's Diary. Als je van die films houdt, dan is Two Weeks Notice een must!
|
Citaat:
http://www.cinemovies.fr/image/Pfilm5181287880018.jpg Michael Hoffman's ONE FINE DAY is een fantastische romantische komedie (y) |
Citaat:
|
ik heb em nog niet gezien! maar volgens jullie moet ik er heen gaan (nouja moet?)
|
Citaat:
|
issie een beetje... romantisch? if ya know what i mean... ik ga er namelijk zaterdag heen met een bepaald iemand :rolleyes:
|
uhmm.. nee niet echt.. sorry :rolleyes:
meer humor.. vind ik dan |
Kan ook goed werken
|
Had ik hier ook niet al een topic over geopend :cool: ? *hint*
|
ga hem volgende week denk ik bekijken lijkt me namelijk wel, ookal zal hij wel veel op Nothing Hill lijken, de meeste films lijken wel op een andere film tegenwoordig.
|
Citaat:
Niet gezien... :confused: |
geweldige film, wel cliché, maar hugh grant en sandra bullock waren goed (y)
|
Citaat:
|
nu zie ik um natuurlijk.. maar voordat ik em had geplaatst nog niet...
|
Citaat:
|
nee ik heb toch sorry gezegd .. hij staat er nu toch al ik zal er voortaan op letten zo goed?!
|
Ik ben dr ook geweest. Von hem wel heel erg voorspelbaar hoor.... Vrouw en man zien elkaar, mogen elkaar niet,gaan toch met elkaar om,bloeit wat,negeren ze beide,toch weer bij elkaar.... Ma ja, da was te verwachten.... Voor de rest was hij wel grappig, omdat die sandra dus zo veel dingen van mij weg had...(<--of ik van haar....) (dat klungelige....)
|
ben ik nou echt de einge gast die die film gezien heeft? :)
ik vond hem wel leuk, leuker dan notting hill iig :) |
Deze hoeft dus niet open te blijven. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |