Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   L'ame Immortelle (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=391479)

freakjuh 27-02-2003 14:25

L'ame Immortelle

Zijn er gisteren nog mensen geweest in Ekko? En wat vonden we ervan?

Ik ben geweest en vond het echt supercool..
Die zangeres kan live beter zingen dan op de cd :o :D
Ze zetten echt een coole act neer, alhoewel het soms een beetje te overdreven was vond ik.

En heb ook nog forummers gemeet :D :p

Voor de mensen die niet zijn geweest, wat vinden jullie van L'ame Immortelle? :)

Nighttime Bird 27-02-2003 15:10

Ik vond het echt een fantastisch concert. :)
(@Freakjuh: maar dat wist je al. ;) )

En die zangeres is inderdaad geweldig :o

Roxy 27-02-2003 15:58

khad opzich wel willen gaan, maar ik ken ze nie zo heel goed dus ik had zo iets van laat maar... maar was ik ken vind ik wel vrij gaaf :)

[trm] 27-02-2003 17:06

Ik vind l'Ame Immortelle eigenlijk best slecht. Wel een paar leuke dansvloerhitjes maar het heeft niet echt veel om het lijf verder.

&nee, ik ben dus ook niet geweest.

]{ing 27-02-2003 17:59

Citaat:

[trm] schreef:
Ik vind l'Ame Immortelle eigenlijk best slecht. Wel een paar leuke dansvloerhitjes maar het heeft niet echt veel om het lijf verder.

&nee, ik ben dus ook niet geweest.

agree

:o

Hagel 27-02-2003 18:27

ik had kaartjes maar was het vergeten :o :( kwam er gisteren tegen half 12 's avonds achter...

The Undertaker 27-02-2003 18:35

hoorde net Bitterkeit
nog steeds wel gave muziek

niet iets voor mij om naar zo'n concert te gaan denkek

Nighttime Bird 27-02-2003 21:41

Citaat:

[trm] schreef:

Dat vind ik juist van veel andere bands. (Diary Of Dreams om maar effe een voorbeeld te noemen)

Nighttime Bird 27-02-2003 21:42

Citaat:

Narod schreef:
ik had kaartjes maar was het vergeten :o :( kwam er gisteren tegen half 12 's avonds achter...
Zonde. :|

Gaia 27-02-2003 22:54

Kiekeboe!!!! :D
Ik heb ook leuke forummers gemeet :D
Was heel gezellie :)

Ik vond de zangeres inderdaad gewoon veeeeeel beter zingen dan op cd. Maar gatverdamme wat was zij arrogant!!!!! BAH :eek: En zo jammer dat ze SLUT niet zong :(
De zanger was ook een beetje een dude.....en hij vond ons irritant doen en begon vervelend tegen ons te lullen vanaf het podium :(

Maar ik vond het toch heeeel gezellig, omdat ik met leuke mensjes was en leuke mensjes gemeet heb :p :D

tot een volgend feestje Freakje en Nighttime Bird :)

Gaia 27-02-2003 22:55

whaaaaa ik ben smiley verslaafd :p

moya. 28-02-2003 00:25

yup i was there , vond die zangeres idd beetje arrogant maar verder behoorlijk gaaf concert!!

[trm] 28-02-2003 11:35

Citaat:

Nighttime Bird schreef:
Dat vind ik juist van veel andere bands. (Diary Of Dreams om maar effe een voorbeeld te noemen)
Ah, maar ik zei ook niet dat ik dat alleen van l'Ame Immortelle vind. VNV Nation's riedeltjes zijn ook te simpel en pakkend, om maar wat te noemen. Diary of Dreams ken ik niet goed genoeg om een duidelijke mening erover te hebben; Diorama bijvoorbeeld vind ik weer wel interessant.

Nighttime Bird 28-02-2003 12:09

Citaat:

[trm] schreef:
Ah, maar ik zei ook niet dat ik dat alleen van l'Ame Immortelle vind. VNV Nation's riedeltjes zijn ook te simpel en pakkend, om maar wat te noemen. Diary of Dreams ken ik niet goed genoeg om een duidelijke mening erover te hebben; Diorama bijvoorbeeld vind ik weer wel interessant.
VNV Nation vind ik daar inderdaad ook een voorbeeld van ja.

En Diorama is geweldig inderdaad. Ze speelden in het voorprogramma van Diary Of Dreams (toen kende ik Diorama dus nog niet), en ik was zo ongelofelijk onder de indruk van ze. (en vond ze ook veel beter dan Diary Of Dreams) Meteen cd gekocht en die daarna de hele nacht zitten luisteren. (ondanks dat ik om 7 uur op moest om te werken)

De zanger is geweldig en hun muziek is heel diep met veel lagen, in tegenstelling tot de oppervlakkige deuntjes en eentonige zang van vele andere bands. (en hun teksten zijn ook zeer mooi)

Nighttime Bird 28-02-2003 12:30

En L'Ame Immortelle vind ik dus trouwens wel goed en interessant. ;)

freakjuh 28-02-2003 13:28

Citaat:

Gaia666 schreef:
Kiekeboe!!!! :D
Ik heb ook leuke forummers gemeet :D
Was heel gezellie :)

Ik vond de zangeres inderdaad gewoon veeeeeel beter zingen dan op cd. Maar gatverdamme wat was zij arrogant!!!!! BAH :eek: En zo jammer dat ze SLUT niet zong :(
De zanger was ook een beetje een dude.....en hij vond ons irritant doen en begon vervelend tegen ons te lullen vanaf het podium :(

Maar ik vond het toch heeeel gezellig, omdat ik met leuke mensjes was en leuke mensjes gemeet heb :p :D

tot een volgend feestje Freakje en Nighttime Bird :)

Haha echt waar? Ik dacht dat ze jullie juist leuk vonden, jullie waren tenminste enthousiast enzo :confused: :eek:

Jaa mieten was leuk en ik kom je vast wel vaker tegen :D
Vanaaf misschien bij Project Pitchfork? (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.