Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Demo CM4 uit (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=391494)

de ballonnenman 27-02-2003 14:46

Demo CM4 uit

Heeft iemand de demo al?
Of weet iemand een andere site dan sigames, waar niet op te komen is door de drukte, waar je de demo kan downloaden?

Het belooft in ieder geval een mooi spel te worden. (y) (y)

de ballonnenman 27-02-2003 15:08

hmm..nu staat er dat hij pas morgen komt, maar sommige hebben hem wel al...:confused:

Wes 27-02-2003 19:38

Gewoon nog ff iets langer wachten en dan kopen :) Het enigste spel wat ik de moeite van kopen waard vind :)

de ballonnenman 27-02-2003 20:29

Inderdaad, ga ik ook zeker kopen.
De vorige had ik niet gekocht, was weinig veranderd toen, maar nu is het weer een compleet nieuw spel eigenlijk.
Jeugdteams, 2d-wedstrijden, betere trainingen, betere tactieken, nieuwe competities, enz... (y)

Boogie 27-02-2003 21:05

Dat is nou echt een game waar ik naar uitkijk :cool:
En waarschijnlijk weer te veel vrije tijd in ga steken :p

Souljah 27-02-2003 21:47

Morgen komt ie uit, sommige mensen in de UK hebben em al omdat je daar het Officiele Championship Manager Magazine al kan kopen omdat sommige winkeliers zich niet aan de regeltjes hebben gehouden en hem 1 dag te vroeg in de schappen hebben gelegd :)
Maar er is idd geen doorkomen aan de eerst 3/4 dagen denk ik, hopen dat Kazaa em kan vinden.

Souljah 28-02-2003 12:25

Ik heb hem :D Hij zit nog wel vol met bugs, zoals bergkamp bij Oranje, soms zomaar afsluiten en als je met 2-0 voorstaat in de 2e helft en je wilt je taktiek even veranderen en je komt terug dat het dan 1-6 voor de tegenstander staat :o
Maar voor de rest ziet het er gelikt uit, is allemaal even wennen maar die 2d Engine is echt gruwelijk, ik ging even testen met Man U(ik weet dat dat wel heel makkelijk is) maar je ziet die vrije trappen van beckham er gewoon in krullen :D

Het is wel heel lastig om te downloaden, alle servers zijn bijna overloaded, maar ik kwam er gelukkig nog tussen. Beter is het om em vannacht ofzo te gaan downloaden, dan kun je hem zeker halen.

Phreak 28-02-2003 12:36

De try-out weegt rond de 30 MB en is vanaf Sports Interactive's officiële pagina te downloaden. Ook heb ik hier een file zitten: ftp://gamefiles.blueyonder.co.uk/blu..._beta_demo.zip

Veel plezier, :)

de ballonnenman 28-02-2003 12:58

2d is echt goed (y)
heb hem alleen ff bij m'n broertje gezien, maar ziet er zeer leuk uit.
Training en tactiek ziet er op het eerste gezicht moeilijker, maar wel beter uit.
Zal hem dalijk zelf een testen.

Maradinus 28-02-2003 13:21

Hoelang duurt het tot dat de nederlandse updates en patches komen.

ik ben slecht in engels :(

zal nu ff kranten lopen en daarna ook ff demo en

Souljah 28-02-2003 14:37

Citaat:

de ballonnenman schreef:
2d is echt goed (y)
heb hem alleen ff bij m'n broertje gezien, maar ziet er zeer leuk uit.
Training en tactiek ziet er op het eerste gezicht moeilijker, maar wel beter uit.
Zal hem dalijk zelf een testen.

Ik vind het wel jammer dat de With en Without Ball screens weg zijn, daar draaide eigenlijk je hele taktiek om in 01/02. Maja, ik denk nu dat de spelersinstructies heel zwaar gaan wegen in je taktiek

angel4 01-03-2003 12:43

het is wel effe wennen hoor!

bij mij loopt de demo vaak vast hoop niet dat het bij het echte spel gebeurt.

AirRaid 01-03-2003 12:56

hij is nu al om van te gaan kwijlen

vind alleen niet leuk dat Fortuna er niet inzit, hopelijk is dat bij de volledige versie welzo :mad:

de ballonnenman 01-03-2003 13:00

Citaat:

Souljah schreef:
Ik vind het wel jammer dat de With en Without Ball screens weg zijn, daar draaide eigenlijk je hele taktiek om in 01/02. Maja, ik denk nu dat de spelersinstructies heel zwaar gaan wegen in je taktiek
dat is inderdaad wel jamemr ja.
tactiek is soms ook wel raar: ik speelde een keer met 3 aanvallers (rechts, rechtsmidden en centrum) 3 aanvallende middenvelders (zelfde posities weer), 3 middenvelders en 2 verdedigende middenvelders (rechts en rechtsmidden) en scoorde nog :eek: . Zonder keeper en verdediging en linkerkant dus.

Ufke 01-03-2003 16:11

de demo is onderweg, ik ben benieuwd, de screenshots zagen er cool uit

Ufke 01-03-2003 16:34

ziet er erg cool uit, alleen jammer dat je alleen full-screen mode kan spelen

AirRaid 01-03-2003 19:27

ik krijg nu steeds een foutmelding als ik een scout wil selecteren en als ik wil wie de meeste doelpunten gemaakt heeft bij de reserve's

Souljah 01-03-2003 20:19

Hij zit nog wel vol met bugs, maar op het SIgames forum zijn er al 1040 topics in de Bugs/Data CM 4 Forum :o
En over dat sommige elementen er niet inzitten zoals Windowed Mode en andere data is omdat SI de demo zo klein mogelijk wou maken dus hebben ze veel data weggelaten en sommige elementen dus ook, maar die zitten er zeker in het echte spel wel in :)

AirRaid 01-03-2003 21:03

ik stoor me niet zo aan die bugs, dat is nu eenmaal zo bij demo's

als je maar eenmal weet waar ze zitten is het goed

Souljah 02-03-2003 11:07

Citaat:

AirRaid schreef:

Toch is het wel irritant als je net 2,5 uur hebt gespeeld en je krijgt en foutmelding en het spel sluit af, of dat je in een wedstrijd 1-0 voor staat, je kijkt even bij je tactics en je komt terug en het staat 0-3 voor de tegenstander

de ballonnenman 02-03-2003 23:05

Windowed mode kan wel gewoon hoor.
Moet je wel minimaal een resolutie van 1152x864 of hoger hebben.

ZlatanSuperJood 10-03-2003 22:38

Iemand die weet of t spel ook in het Nederlands uit komt??? :confused:

Wes 12-03-2003 18:31

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef op 10-03-2003 @ 23:38:
Iemand die weet of t spel ook in het Nederlands uit komt??? :confused:
Hell yes :)

Blizz 12-03-2003 22:35

Citaat:

AirRaid schreef op 01-03-2003 @ 22:03:

bugs bij demos?

horen helemaal geen bugs in te zitten, demos zijn gewoon om te kijken of je officieel wil kopen (of aanmoedigen ofzo :D) beta's zijn voor de bugs :) demos zouden bug vrij moeten zijn (net als vroeger :D)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.