![]() |
week niet smoken
argghhh, een week zonder wiet, :S :S
4 maart 15:50 mag ik weer smoken, ff kijken hoe ik me voel zonder wiet, etc |
hehe daar ben ik vandaag ook mee gestart....
voelde me een beetje gaar laatste tijd :( , dus tijd om rustig aan te doen met weed. |
Citaat:
|
mjah.. dat ga ik volgende week doen..
en dat gaat best wel moeilijk worden. de laatste tijd heb ik echt teveel geblowd.. zeker wel 5 per dag als het niet meer was.. nja suc6 iig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ook wel :D en een beetje... :rolleyes: |
juah misschien wel ja :p
|
nee, ik zou niet eens kunnen, in verband met carnaval .. :p
|
hou het nogsteeds vol btw :)
Van 6 á 7 per dag naar niks ! |
Citaat:
|
$$ + dat ik weer aan me conditie ga werken
|
en gewoon kijken of ik echt verslaafd ben of niet
|
kleef met je mee, had al besloten eergister te stoppen, lukte niet echt totaal, en nu al 2 dagen ofso, echt ik ga door een hel lijkt wel, want ja.. nja je zal het wel snappen, wat verheug ik me al op maandag zeg..
|
mmm ik ga ook weer een weekje "clean" staan :(
Maar ja als je een dag vrij bent heb je alweer zin om te smoken, en ga morgen middag naar de stad met vrienden en die zullen wel gaan blowen, maar goed toch maar ff volhouden :) Ben toch al 2 daagjes goed bezig :cool: |
lol heb toch gesmookt, nam 4 trekjes, en was al supperrrrrrrrr stoneed, maarjam, nu weer verder
|
pff ik en m'n vrienden hadden ook besloten deze week niet te smoken..
hadden we vanmiddag afgesproken om iets te gaan doen. gingen we toch blowen :p hmz het is ook wel moeilijk, vooral als je nix anders te doen hebt :) |
hmmz wel n goed idee, n weekie stoppen.
suc6 ermee |
Als je nix van wiet/hasj thuis hebt vind ik het easy, maar als je nog wat hebt liggen issut wel moeilijk. Je weet dat je kan smoken en je hebt er zin in.
|
Heb wel gemerk, zoals vanavond, dat als ik niet smoke ik wel andere "genotsmiddelen" gebruik. Heb vanavond dan weer 3 biertjes op. Oke tis niet veel maar ik zie wel dat ik duidelijk vervanging nodig heb, maar goed ben morgen vrij moet dus kunnen, tis wel zo dat als je het echt heel druk hebt met werk en school je snel vergeet een joint te roken :D dus werk en school heeft soms toch nog zijn voordelen :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |