![]() |
Return To Castle Wolfenstein
Ik het altijd opnieuwe installeren als ik m wil spelen wat als ik m opstart mis het bestand
wolfsp.exe ik heb de orgienele cd valt dat miss ook ergens te downloaden kan m ook niet meer ruilen ben het bonnetje kwijt :( wie kan mij aub vederhelpen?? bvd maradinus |
als je hem opnieuw installeer, doe ie het dan niet? :confused:
|
Download een update.
dan krijg je dat bestand er vanzelf bij ^^" |
Citaat:
|
Zucht.. Wie gooit zijn bonnetje dan ook weg.. :rolleyes:
Naar de winkel gaan en vragen of ze hem daar ook kunnen installeren Maar aangezien jij dat bestandje mist vraag ik me toch af hoe jij dan de originele kan hebben :) |
sp heb je nie nodig... alleen multiplayer is leuk :)
|
Citaat:
WolfSP.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will to restart the program. An errror log is being created. en dan kan ik alleen maar op OK drukken |
Dan mis je dat bestand niet, dan crasht je PC gewoon om de 1 of andere reden :)
Geef eens specificaties van je PC etc? |
Citaat:
waar kan ik dat vinden?? :( |
Citaat:
|
ik heb al een truckje gevonden
eerst gewoon play en als je dan in het spel bent een load game laden :D veder toch iedereen bedankt voor reacties |
ik heb al een truckje gevonden
eerst gewoon play en als je dan in het spel bent een load game laden :D veder toch iedereen bedankt voor reacties toch nog 1 vraag ik ben nu in het level met mummies en zobies :eek: en dan kom er ook zo'n zobie uit zo'n vlam daar ga ik dood :mad: ( miss word ik dan ook wel een mummie:D:P) hoe moet ik daar doorheen komen |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en trouwens cheats werken ook niet cheats do not work on this server :confused: hoe kan ik ze wel laten werken?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |