![]() |
positief
beste mensen ik ben het eens dat mensen positiefer moeten gaan kijken noem daarom 3 dingen wat je goed aan je zelf vind. ik begin.
1. mooi mn tanden. 2. goed voor dieren. 3. probeer altijd vriendenlijk voor andere mensen te zijn. groetejs chretienne |
laa tik dan ook maar mee gaan doen.
1 sportief 2 open 3 eerlijk ten minste dit word van mij gezegd |
Ok, dan word dit dus zo'n opsomtopic, en wat hebben we daar nou aan? Help je er iemand mee?
Je kunt wel positief over jezelf gaan doen, maar als je toch al een negatieve instelling hebt, ook al noem je 3 positieve dingen op, zul je er echt niks aan hebben. En ik kan wel 10 goede dingen van mezelf opnoemen, maar who cares? |
Citaat:
|
Oeps, nu moet ik even mijn best doen... ;)
Wil je dat nou echt weten? :confused: |
aghjah... dit ga ik niet doen hoor, heb geen ideej
|
Citaat:
|
Hà, iemand op de positieve toer..
Als alle personen voor mij nou eens hun positieve punten noemen, (en Cryptic Winterstorm er 10), dan ben ik best bereid om eens diep na te denken. Oh, wat heb ik een gruwelijke hekel aan dit soort dingen. :\ |
10 is dan misschien wel wat overdreven, maar 3 lukt wel:
1) Ik ben eerlijk 2) Sociaal 3) Hulpvaardig Ok maar wat hebben we hier nu aan? Ik niks, want ik voel me er geen zak beter door! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En draai er niet om heen.. Begin is met je opsomming? ;) :) |
Citaat:
Citaat:
4) Ik ben ook nog eens redelijk intelligent 5) En bewust 6) Ik heb ook nog eens een goede uitstraling 7) Ik kan goed praten 8) Ik heb goede smaak 9) Ik kan goed koken 10) ... (Hier vul zelf maar wat in). Zoiets zou het dan worden. Ik heb deze dingen niet uit mijn duim gezogen, dit is meer waar ik zoal in die 21 jaar achter ben gekomen wat men van me vind. Oei wat voel ik me goed nu :o |
uuuh
mooie ogen kan dr geen 3 bedenken... |
Citaat:
2. vriendelijk 3. lief (klinkt fout als een ander het zegt misschien, maar goed, zo is het niet bedoeld) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent lievig! *knuff* en thnx |
Citaat:
|
Jeetje, drie dingen maar.
Nou, ten eerste vind ik dat ik heel erg eerlijk en direct ben, op den duur waarderen de mensen om mij heen dat wel. Ten tweede ben ik niet de domste (ik kan ook gewoon zeggen dat ik slim ben) en ten derde ben ik naief. :). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben mede-naieveling :) |
1. redelijk goed leren
2. muzikaal een beetje 3. behulpzaam :confused: zoiets? dit is moeilijk zeg :o |
oei.. drie wel..
eum.. uno ==> *vechter* (whoeeiii.. pitbull!) dos ==> eum.. nou wordt het al moeilijk.. *intelligent* [nerdmode on] tres ==> *muzikaal* Jeeeeeh... je wordt er WEL blijer door! Whoeeeiii! |
:mad:
ehm - ben beetje actief bij m'n basketball vereninging :p sjah verder, springt er niks uit. :( jah - te open minded. maar das weer negatief. (n) |
Over mijzelf of wat anderen over mij zeggen????
Over mijzelf: - Ik doe altijd mijn best om het anderen naar de zin te maken... - Ik ben sociaal - Ik heb veel verschillende stijlen...? Anderen zeggen dat ik - Vriendelijk ben - Intelligent - Lief Moeilijk om over jezelf te zeggen... :confused: |
ten eertste het is gewoon een positieve topic want altijd negatief is eigenlijk niet zo leuk. ten tweede je hoeft het niet het is alleeen interesse!
en als je er meer hebt mag je er echt wel meer hoor! groetjes chretienne |
- mooie mond
- zorgzaam - eerlijk |
Ik heb geen positieve dingen
|
Citaat:
|
*kijkt naar zichzelf*
Op zich ben ik nu best tevreden met mn haar. Tis weer vrij lang, heeft een slag.. :o Mja.. is wel weer genoeg positief gedoe voor vandaag. :p :\ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |