![]() |
Meest Irritante TV-persoonlijkheid
Wie vind jij t meest irritant? Die regelmatig met zn kop op tv verschijnt..
Ikzelf raak altijd zwaar gefrustreerd als ik Idols-Clown Jamai zijn routine blije-fag-act zie uitvoeren :mad: ...ook vind ik dat Beertje van Beers met pensioen moet ( of is ze dat al/? zie dr eigenlijk niet zo vaak meer...) En Jullie??? |
dan kijk je niet naar Idols.. moeilijk he?
|
F&T?
Beau van Erven doorens oid.. samen met albert verlinde. :r |
Citaat:
Maar dat bedoelde ik niet. :rolleyes: |
---> Films & TV
Jack Spijkerman komt ervoor in aanmerking |
linda de snol
|
gerard joling
|
bridget maasland
wat een ijskoud, hard mens lijkt zij. bah |
waarom noemt niemand :
Bob saget of Reinoud Oerlemans (oid).. Willibrord... vast wel meer laat me even denken |
francios boulanger
|
Citaat:
damn, ik krijg echt wurgneigingen van die flikkers. en dan vooral die Albert verlinde, alleen het zien van zijn gezicht doet me al onsteken in blinde woede. |
:eek: andre van duin
|
Citaat:
|
dat vieze françois boulanger-ikresenteerlingo-geval...
|
robert ten brink
paul de leeuw gordon marc klein essink |
Citaat:
|
Willibrord
Ron Brandsteder Jaques d'ancona (ofzoiets) Is die laatse trouwens nog wel op tv te zien? |
Carlo Boszhard
Irene Moors Wiilibrord Gordon Nico Rob Myreije bekoei Tooske Oerlemans and the list goes on...and on... and on... (n) |
williebrord:S
wat een eikel is dat:mad: hij moet zich eens met z n eigen leven bemoeien... pieter storms(n) |
peter r de vries
mart smeets nance |
Andries Knevel
Ivo Niehe Bart Bosch Katja Stuurman ps: ReinoutOerlemans moesten ze in een isoleercel proppen en Tooske ook een kans geven om eens aan het woord te komen bij Idols |
Citaat:
|
Carlo Boszhart...
Cash & Carlooooooo... :rolleyes: |
Christien van dr horst ofzo, van nachtsuite o.a.
|
Citaat:
hij denk dat ie heel wat is:mad: |
Citaat:
gooit ze dat beeldige haar altijd zo opwindend naar achteren *fuut fieuw* |
Dat enge mens van telegames ("we hebben nog niemand in de studio, bel nou....alstjeblieeeeeeeeeeeeefffftt.....")
|
jamai, al die blonde troela's van puzzeltijd/telegames/etc, wilibrord, emiel ratelband, en...en..en..
|
Tooske (OMG wát een iRRitante sloerie is het ook)
Harry de winter Dikke Belgische kok (uit kookprgramma 10000 seconden oid :confused:) |
Citaat:
|
Citaat:
mja ik heb het niet zo op die brabo... Je ziet hem gewoon denken: "hoe ga ik met dit onderwerp kijkers trekken?" |
Henny Huisman
Willibrord Peter R de Vries Andre van Duin Emiel Ratelband (zo'n randdebiel reken ik ook maar even bij tv persoonlijkheden) Hans Klok Victor Reinier Hans Kazan...VEEL TE VEEL Gewoon tegen de muur zetten die handel :mad: |
Citaat:
en ik vind hem :cool: heb gisteren allemaal van die fragmenten zitten beluisteren op de radio538 site :D |
Citaat:
En elke keer wordt ie weer geschopt :cool: |
andre van duin
irene moors carlo boshard maarten van rossem bridget jamai van idols jack spijkerman ratelband frequin |
Citaat:
Toch blijft het een verschrikkelijke kerel |
Citaat:
Pim Fortuyn kon er ook aardig wat van, hij startte discussies, maar maakte ze bijna nooit af. Of hij reageerde niet op de argumenten van anderen, lulde daar over heen, ... Ach ja, iedereen heeft zo zijn vervelende trekjes. |
Citaat:
Willibrord is gewoon een lompe boer die aandacht wil, en het door zo grof mogelijk te zijn ook krijgt. Pim Fortuyn trok inderdaad veel aamdacht, maar had naar mijn mening veel meer inhoud dan Willibrord. |
Patricia Paai vraag me niet waarom, en verder nog een paar van die opgedofte opgespoten dames.
|
Willibrord Frequin
Rick Engelkes Patricia Paaij Tooske Jim die lui van lijn 4/ en weet ik veel wat nog meer |
ja Tooske ook wel ja.
En al die homo's bij rtl boulevard. |
|
die vrouw die gisteren het nederlands songfestival presenteerde !
|
Lucille Werner
Beertje Beers Beau van Erven Dorens + nog veel meer |
Citaat:
Bob Faget (whahaha) |
Ton
hij suckt net zoals die nieuwspresentatoren die zo nodig een opmerking na een reportage moeten maken |
Ik nomineer er 2 en ik kan absoluut niet kiezen, omdat ik ze allebei bloed-onder-de-nagels-uithalend vind :)
* Tooske Omdat ze ALTIJD, maar dan ook altijd lacht. Mijn god... vrolijk zijn is ok, maar zo'n schijnheilige vrolijkheid wekt bij mij irritatie op. * Linda de Mol Omdat ze zo'n stomme uitspraken kan doen |
owwwwwwwww en die LUL van sbs6
Piet Paulusma ofzo :mad: Ook zo vreselijk irritant :mad: |
Citaat:
wil je dan zeggen dat pim geen lomp persoon was? Zijn uitspraken waren behoorlijk lomp. maar dit is off-topic... |
al die mensen van lijn 4 word ik gek van
jamai zep ik um ook weg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |