![]() |
Engelstalige opleidingen
Ik heb een vraagje....Mijn vriend woont nu 3,5 jaar in Nederland. Hij heeft een opleiding gedaan die gelijk staat aan havo in Nederland, en hij kan daarmee een hbo-opleiding gaan doen. Hij is er even 'tussenuit' geweest, maar wil nu toch weer gaan beginnen. Hij heeft geen idee welke opleiding, en waar....dus ik ben een beetje voor hem aan het rondzoeken op het Internet.
Wie weet waar ik sites kan vinden met hbo opleidingen die in het engels gegeven worden? Ik heb al de site van inholland gevonden die een duidelijke uitleg (in het engels) geeft over hun opleidingen, maar verder kom ik eigenlijk niet. Wie kan me helpen? |
Leraar Engels?
|
De opleiding IBMS wordt in het engels gegeven. Deze opleiding is op meerdere plaatsen in nederland te volgen, dus als je gaat kijken op de sites van hbo-instellingen dan vindt je vanzelf wel wat. Bijvoorbeeld: in utrecht of in groningen
|
Citaat:
|
www.hesasd.nl
HES Amsterdam heeft ook een engelstalige opleiding bedrijfseconomie (IFM) Er leuke opleiding, wel moeilijk maar wel 1 dag roostervrij per week doe zelf deze opleiding, dus als hij wat wil moet hij maar een mailtje sturen |
alle master opleidingen zijn in het nederlands, verder zit er een internationale school in eindhoven waar de lessen ook in het engels gegeven worden, maar dat is mbo volgens mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |