![]() |
dode momenten...
hoi!
ik ben de laatste tijd erughe vaak bij mijn beste vriend! en het is superleuk en supergezellig, alleen hebben we soms van die dode momenten... allé ja, da we alletwee niets zeggen en eigenlijk vind ik dat best vervelend (al is het soms wel geen vervelende stilte)... ook hij vind het meestal best vervelend... nu, hebben jullie tips om ervoor te zorgen dat die dode momenten minder voorkomen? (elkaar iets minder zie vin'k geen goed idee... => we zijn nu net gelukkig doordta we elkaar zoveel zien!) alle tips zijn welkom, behalve elkaar minder zien dan ;-) |
Het is heel normaal dat er soms stiltes vallen.
Dat hoeft toch niet vervelend te zijn? :) |
Hoe kan het nou supergezellig zijn als er zoveel van die dode momenten zijn? Hoe kan je nou op je zestiende al uitgepraat zijn? Waarom zorgen jullie niet dat er eens niet gepraat wordt, maar gedaan wordt?
|
Als er veel dode momenten zijn, dan voelen jullie je blijkbaar op je gemak bij elkaar. De meeste stellen kwekken elkaar heus niet de hele dag de oren van het hoofd. Als je het zelfs gezellig hebt terwijl jullie je samen vervelen, dan is er toch niks aan de hand?
Alleen voor een vreemde moet je je uitsloven om entertainend te zijn. |
Citaat:
we zijn niet uitgepraat, maar je kan niet opeens veranderen van onderwerp (je kan toch niet zomaar van school overschakelen op familie-anecdotes of zo...) Citaat:
|
Citaat:
|
mjah precies:) samen dingen gaan dóén... dan hoef je niet steeds te praten, en kom je vanzelf gespreksstof tegen...
|
Als het dode momenten zijn die niet vervelend zijn, zijn ze niet zo erg toch?! Dan is een dood moment misschien geen goede naam. Als je het wel vervelend vindt... uhm ja samen dingen doen, zoals boven gezegd das wel een goede, dan is er altijd wel iets om over te praten.
|
ga samen muziek luisteren.. lekker plaatjes draaien..
of je gaat lekker slapen in een warm bedje.. daar kom je ook wel een middag mee door.. |
Citaat:
|
oh, wacht, dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.. huhuh..
Nouja, jullie kunnen ook gaan neuken.. niet omdat jullie iets hebben, maar omdat jullie niets beters te doen hebben.. ;) Ik ken zo'n iemand.. vaag hoor.. |
Tsja, ik zou me er gewoon niet zo veel zorgen om maken. Als je niet vind dat jullie elkaar een beetje te veel zien. Verder los je dode stiltes alleen maar op met een flinke dosis improvisatievermogen. Maar het staat vaak zo nep om heel geforceerd te gaan zitten nadenken of je iets kan vinden om over te praten.
|
jij bent zeker ook zo'n dronken kip net als die terror koe?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |