Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   reactie op topic van gister (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=391839)

fiepje 27-02-2003 19:13

reactie op topic van gister

ik wil ff sorry zeggen tegen iedereen
ja omdat ik zo stom deed...
ik voelde me gruwelijk klote en had mezelf niet onder controle...
en ja dan ga ik stomme dingen doen...

ennuh leonoor, ik weet dat dit een mededeling is en daar moeten slotjes op, maar ken je m vanavond nog wel openlaten?

Leonoor 27-02-2003 19:14

Citaat:

Dark Girl! schreef:

Zolang het bij 'stomme' topics openen blijft, mag jij van mij stomme dingen doen, verder wil ik geen stomme dingen zien. ;)

Citaat:

ennuh leonoor, ik weet dat dit een mededeling is en daar moeten slotjes op, maar ken je m vanavond nog wel openlaten?
sst

fiepje 27-02-2003 19:17

thnx!
:)

ja dan kunnen mensen er nog op reageren als ze willen....
bedankt!

mathfreak 27-02-2003 19:54

Citaat:

Dark Girl! schreef:

Ik neem aan dat het om dit topic gaat: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=390534
*Ik heb het er maar even bij gezet, aangezien de meesten na een maand of langer anders niet eens zouden weten over welk topic dit precies gaat*
Overigens hoef je je (althhans wat mij betreft) niet te verontschuldigen. Als je je rot voelt en daardoor jezelf niet onder controle kunt houden kun je je wel eens anders gedragen dan je normaal zou doen. Dat is niet stom, maar alleen maar begrijpelijk. Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk (en anderen op dit forum hopelijk ook niet) en hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

Marcade 27-02-2003 20:00

Citaat:

Leonoor schreef:
sst
Forumbaas van lik-me-vestje is weer bezig hoor. :o Overal illegale topics openlaten. Mij waarschuwen dat er niet gechat mag worden, om vervolgens vrolijk mee te doen. Pffff. :p

nie boos worden nu he leonoor? :o :D

Selien 27-02-2003 20:15

Owkeej accepted (y)

fiepje 27-02-2003 20:29

Citaat:

mathfreak schreef:
Ik neem aan dat het om dit topic gaat: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=390534
*Ik heb het er maar even bij gezet, aangezien de meesten na een maand of langer anders niet eens zouden weten over welk topic dit precies gaat*
Overigens hoef je je (althhans wat mij betreft) niet te verontschuldigen. Als je je rot voelt en daardoor jezelf niet onder controle kunt houden kun je je wel eens anders gedragen dan je normaal zou doen. Dat is niet stom, maar alleen maar begrijpelijk. Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk (en anderen op dit forum hopelijk ook niet) en hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

ja t ging om dat topic...

en t gaat alweer wat beter ja...
thnx

Leonoor 27-02-2003 20:45

Citaat:

Marcade schreef:
Forumbaas van lik-me-vestje is weer bezig hoor. :o Overal illegale topics openlaten. Mij waarschuwen dat er niet gechat mag worden, om vervolgens vrolijk mee te doen. Pffff. :p

nie boos worden nu he leonoor? :o :D

tss, wie maakt er nou een zooitje van hier op het forum? :mad:

Ik kijk wel uit, stel je voor dat ik je nog eens tegen kom. :eek: ;)

//ItsJustMe\\ 27-02-2003 23:43

best nog lang opengelaten.
is denk ik het ergste niet. Hoeft toch niet altijd direct een slotje op...
-=Give It some space. =-
Lijkt me beter als andere dingen gaan doen.
:x

moenbase 28-02-2003 09:14

Niet álles gaat fout, wel kan alles fout gaan :)
Maar ik geloof niet dat het bij jou kan Dark Girl!.

Keep The Faith (Bon Jovi ja...)

fiepje 28-02-2003 14:43

thnx!

bon jovi roeleert :D

*heeft gekke bui :D*

Fantôme 28-02-2003 21:29

ej Dark Girl!!
ben blij dat het beter met je gaat hoor!!
kussies!!!! mij

Dark Psycho 02-03-2003 10:04

Citaat:

benchMarc schreef:
Puberend meisje :P
:D

dromerig elfje 02-03-2003 10:14

Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat :)

moenbase 02-03-2003 12:01

Citaat:

Dark Girl! schreef:
thnx!

bon jovi roeleert :D

*heeft gekke bui :D*

:) Inderdaad :)

Enne, blijf goed voor jezelf zorgen he, je bent het waard. Als jij dat nou ook nog eens een keertje beseft, dan zijn we al een stuk verder :) (y)

Take care

fiepje 04-03-2003 18:58

eej mensen, bedankt voor jullie reacties!
de afgelopen dagen heb ik me al wel wat beter gevoeld... gister ook nog ff carnaval gevierd dusseeh t gaat wel lekker hier :)

en nix puber.... de pubertijd ben ik al een tijdje voorbij :)

Leonoor 04-03-2003 19:12

Citaat:

Dark Girl! schreef:

en nix puber.... de pubertijd ben ik al een tijdje voorbij :)

De puberteit is echt niet 1, 2, 3 afgelopen. Ik denk dat je voor je 18e vrijwel altijd nog in de puberteit zit (sowieso vaak lichamelijk, dus waarom niet ook geestelijk), ook al heb je dat zelf niet (meer) in de gaten. Maar goed, das maar een gedachtegang.

fiepje 04-03-2003 19:14

Citaat:

Leonoor schreef:
De puberteit is echt niet 1, 2, 3 afgelopen. Ik denk dat je voor je 18e vrijwel altijd nog in de puberteit zit (sowieso vaak lichamelijk, dus waarom niet ook geestelijk), ook al heb je dat zelf niet (meer) in de gaten. Maar goed, das maar een gedachtegang.
ja ok, dat is wel waar, maar ik merk van me eigen dat ik nou al heel anders ben als 1/2 jaar geleden...
toen was ik écht een puber!
nou valt t tegen woordig wel mee...

Leonoor 04-03-2003 19:18

Citaat:

Dark Girl! schreef:
ja ok, dat is wel waar, maar ik merk van me eigen dat ik nou al heel anders ben als 1/2 jaar geleden...
toen was ik écht een puber!
nou valt t tegen woordig wel mee...

Iedereen veranderd in 1/2 jaar tijd. ;) En wat is een echte puber? Sommige pubers keren zich naar buiten, maken ruzie, schoppen overal openlijk tegen aan enz. Anderen keren zich naar binnen, verliezen al hun zelfvertrouwen, kroppen alles op, schoppen tegen zichzelf aan enz. Er is geen 'standaard puber' (net als dat er geen 'standaard mens' is)...denk ik.

fiepje 04-03-2003 20:08

Citaat:

Leonoor schreef:
Iedereen veranderd in 1/2 jaar tijd. ;) En wat is een echte puber? Sommige pubers keren zich naar buiten, maken ruzie, schoppen overal openlijk tegen aan enz. Anderen keren zich naar binnen, verliezen al hun zelfvertrouwen, kroppen alles op, schoppen tegen zichzelf aan enz. Er is geen 'standaard puber' (net als dat er geen 'standaard mens' is)...denk ik.
ja daar ben ik t mee eens

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.