![]() |
who the fuck is norah jones?
Vast heel bekend. Jazzy artieste? Ik heb hier 'don't know why' en dat nummer is behoorlijk relaxerend.
|
heel mooie stem maar haar muziek is niks voor mij
|
iets van jazz/pop. had grammy's gewonnen.
|
Citaat:
|
Ja, de CD is ook erg mooi. Hoewel je na een tijdje wel een beetje gek wordt van die relaxe stem.
|
Nora BEUKT :D
|
Mooi, mooi. Mooie muziek. Erg mooi.
|
Als je van Norah Jones houdt moet je ook eens luisteren naar Cassandra Wilson. Nog even een stapje hoger :) Iets rauwer, beetje donkerbruin.
|
toevallig had Jules vandaag n ceedeetje gekregen van haar, klonk wel relaxed. Niet iets wat ik gauw zou kopen, maar der stem is sowieso goed.
|
het is een beetje jazz achtig...wel rielekst....
me ouders vinden het helemaal geweldig |
khoorde de cd laatst bij een vriendin.. 1 liedje is leuk maar genoeg.. beetje te rustig
|
ze is wel ok
wel kut als je kleine zusje haar cd 24/7 draait |
Citaat:
|
Citaat:
dacht dat jij zoveel bands/artiesten kende, grootste trailertrash band ken je wel maar norah jones niet. Kijk het is misschien niet je muziek, maar beetje algemen muziek ontwikkeling is niet slecht, als je verder kijkt dan je new nose kom je misschien ook nog een andere betere muziek tegen, nu zeg ik dus niet dat norah jones zo goed is. voordat dat gezeur weer begint.. |
Norah Jones is leip! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ken norah jones wel, iig wel eens iets van gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah haar stem doet wel :)
maar neej het is idd niet egt mijn muziek... Mn Moeder draait hem grijs :p |
Erg relaxte muziek, op kazaa is er best veel te vinden
wat vinden we van Tracy Chapman? |
Relaxt is hier idd het juiste woord :) Alleen niet te lang achter elkaar..
|
Nora is gewoon emo-jazz :D
lekker rustig op de bank hang muziek. Jazzliefhebbers bestempelen het toch vaak als te commerci. |
Geweldige relaxte muziek, geweldige stem.
|
Citaat:
|
http://launch.yahoo.com/musicvideos/...ideoID=1088444
Volgens mij *heeft geen zin om te checken* Maar, mij werd haar ook eens aangeraden, 'k heb haar cd (ja gedownload! nou en!) maar nog niet geluisterd. Come Away With Me Die 1e heb ik niet. |
Ik ga het hipheidsgehalte verpesten: mn moeder heeft haar cd :D
|
ze zingt goed en maakt aardige muziek, alleen jammer dat mensen het jazz noemen...
|
Citaat:
|
ik heb ook de cd !!!!! (y) :D
|
kheb de cd al 'n maand of twee denk ik, echt wel zwaar roelerend (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
norah jones is leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |