![]() |
Ik ga zometeen dus thee van padestoelen drinken!
Ik ga dus zometeen met een groep vrienden trippen :) Ik zal proberen mijn ervaring met jullie te delen al betwijfel ik dat ik straks kan typen:p
|
mededeling = slotje :P
maarreuhm suc6 :D |
Jesus, lig je daar de halve nacht te trippen. :\ :p
|
nou veel plezier ;) ben benieuwd...
|
Citaat:
|
Ik vond het niet zo heel heftig...
|
en dan is ie gvd nie online.....:| (k wil horen !!!)
|
nou nog niet veel te lezen over je ervaring met de paddotjuhsthee? (n)
|
die is vast overleden, drugs zijn ook zoooo slecht :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee dood ben ik niet:p Maar dit was wel heel erg gaaf!! Ik heb nog geprobeerd om hier te posten maar met wijnig suc6 :D Ik kan dit eigelijk ook niet uitlegen want tis echt een wereldje waar je ingaat. Een ding weet ik zeken en dat is dat ik het heel erg tof vond! Maar goed... Moet het niet dagelijks gaan doen ofzo ;) |
juist... en nu misschien een gedetailleerder tripverslag svp? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
WoW... Das echt heel moeilijk weet je dat!! Nou ik zal het proberen dan. Het eerste wat ik merkte was dat ik leip was:D jaja ik had gewoon een vaag gevoel. leek een beetje op leip van een joint zijn. maar na een tijdje merk je dat alles er anders uit ziet. is niet zo maar dat leek zo... een stoel is dus wel een stoel maar je ziet de stoel heel anders. Iets uitlegen?? ho maar :D Je hebt de gaafste iden maar je kan ze niet uitlegen want dan denk je dta niemand je snapt. Ik heb geen rare dingen gezien zoals dingen die er niet zijn! Wel heb ik mooie kleuren gezien op het gezicht van vrienden enzo. Verder was ik gewoon zo blij :) Maar dan ook echt blij!! Later kreeg ik het id dat men hooft telkens opnieuw begon :confused: Je keek ergens naar en dan *plop* was je dat vergeten en was er iets anders wat je aan het doen was. Om de 4 minuten werd je hoofd gewoon gereset :D Ik hoop dat dit beetje voldoende is zo niet schreeuw maar :p |
Hoeveel paddo's heb je gebruikt? En heb je alleen de thee gedronken of ook de paddo's opgegeten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |