![]() |
kaarsvet en bijten
Wie hier vind kaarsvet en bijten KEWLLLLL :rolleyes: :eek: :p
|
bijten is heel iets anders :p
zachtjes bijten kan heel liev zijn :o |
mijn vriend vindt gebeten worden 'kewl', gelukkig maar:) en ik vind bijten ook wel 'kewl' op zich...
ennem... kaarsvet kewl? kewl = cool = koel = koud... wat moet je nu weer met koud kaarsvet tijdens de sex? (hoewel meneer vriend gisteren vond dat meisjes best zichzelf konden bevredigen d.m.v. een kaars... hmm:)) |
Helllll yeah :D
Dat is zooooo geil :D :o Maar kaarsvet moet je niet te vaak gebruiken eens in de zoveel tjijd is leuk, maar dan ook alleen op m'n buik of rug :eek: |
Citaat:
Sja, da's een lekker goedkoop speeltje he. Maar niet echt bijzonder. |
bdw
dit topic staat al een paar keer in de afgelopen dagen *zoekt op* |
|
Citaat:
|
met kaarsvet heb ik geen ervaring en het lijkt me ook niet echt geweldig... maar BIJTEN...aaaaaaaaah, geweldig... :) (ook gebeten worden dus)
|
Citaat:
hetgeen ook gebeurt. Neemt niet weg dat ik het ZEKER niet erg vind om gebeten te worden :o |
mag ik je eens bijten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allebei super geil. (kaarsvet & bijten)
|
bijten lijkt me wel ok
kaarsvet lijkt me niets |
magk is kaarsvet over je tepels heengieten
ik zal heel zachtjes doen :)whewhewe |
uhh wat dacht je kaarsvet is au? :p
Voor de fun is zo waxine lichtje gedoe op je hand krijgen mnee is au raad niet aan :o |
jamaar alsje het zaggies doet
|
Citaat:
|
uh langzaam ofzo
ik bijt je wel gewoon ok? :P |
Citaat:
|
Citaat:
welll ongeveeeer:P maar lijkt me ook kewl |
zachtjes bijten (y)
tijdens de stevige sex wat harder bijten (y) TE hard bijten (n) kaarsvet :confused: |
Citaat:
waxine lichtje over je hand voel je helemaal weinig van... lekkere warme gloed, meer niet. :) |
bijten is wel leuk maar kaarsvet niet, doet niet pijn ofzo maar heb er ook geen lol in.
|
|
Citaat:
|
ja he, als ik geen haar had zou ik het proberen... Maar om mun zwarte lokken daar nu voor af te knippen, dachut niet
|
ik hou wel van kaarsen die duw ik bij mijn vriend naar binnen en dan aansteken
en dan ga ik lekker in zijn ballen bijten!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |