![]() |
Ervaring
Hehehe, ik wil wel eens weten hoe jullie hier over denken..
In mijn geval, ik ging naar de 1e klas vanaf de basisschool, alleen maar hoge cijfers, maar 3 onvoldoendes ofzo over het hele jaar. Toen kwam de 2e klas...een ramp!!!....en de 3e ook al een ramp!!!! 2e klas, nog met een eindsprint gehaald. en 3e klas...dat moet dan ook maar met een eindsprint was dat ook bij jullie ofalleen bij mij :confused: :) ik hoor het wel greeetzzz, jeffke |
Nee, niet echt.
|
Tja, heb je weinig aan, maar bij mij was het niet zo. Ik had in de eerste goede cijfers en tot nu nog steeds. Doe je er nog steeds even veel voor???
|
Nee bij mij was dat niet zo... maar ja misschien ben je idd minder gaan werken??!!
|
Citaat:
Daarnaast heeft vrijwel elke brugger de gewoonte hard te werken, omdat het dan nog 'leuk' is, dus ik denk (naar de gegevens die je geeft, ik ken je verder natuurlijk niet) dat je mss in de 1e al op een te hoog niveau zat. |
Ikke ging vanaf de basisschool naar het havo-vwo het eerste jaar ging ik net aan over, 2e jaar ben ik aan het iend van het jaar "onder lichte dwang" van school gegaan:). Toen Kwam ik op het Vmbo kaderberoeps daar haalde ik aleen maar hoge cijfers, en nu zit ik in mijn examenjaar gaat ook wel lekker.
|
Ik merk het nu pas dat ik eraan moet trekken (ik zit in het 5de van het vwo), maar dat komt omdat ik bijna geen huiswerk maakte.
|
Ik haalde in de brugklas juist lage cijfers (net aan overgegaan), vanaf de tweede werden m'n cijfers beter. Om een voorbeeld te geven: op mijn eindrapport in de brugklas stond ik een 3,8 voor wiskunde. Uiteindelijk ben ik geslaagd voor VWO met een 10 voor wiskunde B op m'n eindlijst.
|
Bij mij zijn de cijfers van al die jaren allemaal ongeveer gelijk gebleven. Altijd rond de zeven. En altijd even hard gewerkt. Misschien komt het omdat je minder hard bent gaan werken?? k kan anders geen andere verklaring geven. Zou toch heel vreemd zijn dat je de brugklas op je gemakje hebt gehaald en opeens de 2e en 3e alleen met een eindsprint? :confused:
|
Citaat:
_________ Verder: Ik ging in de eerst makkelijk over. In de tweede dacht ik ook maar ik bleek toch een twijfelgeval te zijn door een 7,48 ipv een 7,5 (dit cijfer had ik gedacht te hebben) Maar gelukkig had ik alle leraren voor en mocht ik naar het HAVO. De leraar van die 7,48 had zelfs gezegd dat hij anders er een 7,5 neer had gezet. In de derde was ik twijfelgeval maar ging over. In de vierde was ik twijfelgeval maar ging over. Nu zit ik in 5 havo en ik zal niet met alleen supercijfers slagen maar het ziet er wel goed uit. Het is bij mij altijd NET wel of NET niet. Dus jeffke15, nee, dit is niet alleen bij jou, ook bij mij. |
Citaat:
ik haalde in de 1e voor engels een 9,3 (afgerond 9) op m'n eindlijst... en het eerstvolgende rapport stond ik een 5, dus ja... het kan allemaal :) Ook ik ging na de eerste heel hard achteruit. Misschien komt het doordat je in de eerste veel herhaling krijgt omdat het basisonderwijs heel verschillend is. Dus als je op de basisschool al een voorsprong had, je die bleef houden in de 1e.. maar dat die in de 2e toch is weggewerkt. Ik denk dat dat de verklaring is. |
Citaat:
|
jullie begrijpen elkaar niet.... de een denkt 3 onvoldoendes voor toetsen... en de ander 3 op het eindrapport..
|
Citaat:
volgens mij heeft de topicstarter het over 3 onvoldoendes op toetsen... dus daar heb ik het ook over :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |