![]() |
gewicht verschil
Iemand dat het misscien weet....ik heb er zelf in principe niet erg veel last van....maar vind het toch raar...en nee...het ligt niet aan de weegschaal
Ik weeg dagelijk 3-5 kilo meer of minder, zo is het bv. dat ik op maandag 65 kilo weeg, en daarna donderdag 60 kilo ??? iemand die het misschien weet.... ik zit op fitness, en heel niet echt veel....misschien dat dat een van de zovelen oorzaken kan zijn :confused: |
Het kan zijn omdat je dan naar de wc bent geweest of juist niet. Of je veel gegeten hebt of niet. Hoe hard je drukt op de weegschaal :rolleyes:. Hoeveel vocht je lichaam vasthoudt...
|
het maakt een groot verschil of je steeds op hetzelfde moment weegt of de ene keer 's avonds en de andere keer 's ochtends
|
Idd, wat mijn voorgangers al zeiden.
Je moet daarom (als je het bij wilt houden) op een vast tijdstip wegen en niet de ene keer 's ochtends, de andere keer 's avonds. En let er ook op of je net veel gegeten/gedronken hebt of naar de wc bent geweest. |
Ik weeg me eigen ook redelijk vaak tegenwoordig (weegschaal staat op het kamertje met de wasdroger waar ik 's ochtends dus vaak m'n kleren pak:D). M'n gewicht kan zo 3-4 kilo per dag verschillen.
De ene ochtend weeg ik 71, de volgende weer 74, dan weer 70,5 vervolgens weer 73 enzo..... Ik maak me er niet echt druk om! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |