![]() |
[CSS] File-button
http://members.lycos.nl/paperz/knop.gif
Mijn vraag is hoe krijg ik die grijze knop ('t is een <INPUT TYPE="file"> met een stylesheet gekleurd? Zoals te zien is het me met de text input en de submit wel gelukt... maar met die file knop lukt me niet... |
Tegen dat probleem ben ik ook aangelopen.
|
werkt het niet gewoon door background: #000000; te doen (bijv.)
Offtopic: ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent niels, volgens mij was je hier eerder geregged maar dan onder andere nick |
Citaat:
|
niemand?
|
Citaat:
laat de source van wat je nu heb eens zien |
laatste poging, heeft niemand ooit dit probleem gehad?
anders laat ik het maar zo :< |
Citaat:
Citaat:
|
Dat is dus niet mogelijk!
|
interessante vraagstelling, laten we met zen allen dit probleem evalueren en oplossen!
|
Citaat:
Het enige wat je zou kunnen doen is er een layer overheen zetten met daarop een alternatief knopje of plaatje. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan zo een zooi bronnen voor je zoeken, maar dat kan je zelf ook, ik ben zo beleefd hier te posten en mijn bevindingen te posten. Ik voel me dan totaal niet geroepen om daarbij 10 bijpassende url's te posten. Aangezien ik 100% zeker ben van het feit dat je niet met css het browse knopje kan manipuleren lijkt me het voldoende om mijn bevinding (dat het niet kan) te posten. En dat is even later mijn post gededit heb en zelfs een oplossing aandraag ziet meneer over het hoofd. Ga liever eerst bij jezelf te rade voordat je iemand afkraakt zonder zelf iets bij te dragen aan het primaire probleem. Als je zelf namelijk gezocht had om te helpen was je namelijk ook tot de conclusie gekomen dat het met css niet mogelijk is het uiterlijk van een browse knopje te wijzigen. |
Je kan toch gewoon ipv een button een image gebruiken?
broncode valt zo van een andere site te plukken... |
Citaat:
Ik heb eerder gezocht op http://www.w3.org, maar daar stond niks in dat je een input type="file" niet kon stylen ivm security (is mi ook onlogisch). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |