![]() |
Waldrock :)
Hallo,
Het werd tijd. Eindelijk uit de 'wandelgangen' gestormd; IRON MAIDEN. Samen met MADBALL, STRATOVARIUS en CLAWFINGER komen zij Burgum onveilig maken. en Type o Negative en Peter Pan Speedrock stonden al vast! Wie gaan er allemaal heen 21 juni?? *zwaai* Marleen |
Klinkt leuk. :)
|
TypeO, gaaf. bij waldrock is et vaak zo dat er maar 1 of 2 bands de moeite waard zijn
|
maiden en strato, daar krijg ik nou echt een stijve van.
|
Citaat:
ja klopt... daarom ben ik er vrijwilliger.. heb ik t gesjellug, kan ik er gratis heen en kan het altijd wel zo regelen dat ik vrij ben bij de betreffende bands :). dit jaar vind ik het tot nu toe wel cool: madball (en peter pan speedrock heb ik ook wel eens gezien, was wel cool)!! |
Citaat:
|
Citaat:
ik word er niet warm of koud van. |
Madball
|
Clawfinger :|
|
ik blij dat ik naar werchter ga.. radiohead, millionaire en bjork :D
|
*oefent headbangspieren*
|
Type O Negative is nog een beetje weinig om me ervan te overtuigen om te gaan.
|
Citaat:
heeft dit met wâldrock te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
same here, ik heb het nou 'mn ouders vinden het te lang'-lang zeg maar :)
|
ja ik ben dr zeker weten
|
Tuurlijk ben ik er!
Al kwamen er uberhaupt geen bands, waldrock is gewoon gezellig. |
een niet emo verantwoordelijk festival.. ik zal er dus niet zijn
|
Huilebalken komen er niet in nee!
TROE METAL ONLY!! |
Citaat:
|
alleen jammer dat het niet verboden is voor mensen die van manowar houden....
|
Echt vetttte shit madball en Peter pan speed rock ..nog een vette hardcore band erbij en ik ben weer blij :)
|
Citaat:
|
:D mijn welgemeend excuses.
|
Citaat:
|
Ik ga zeker weten weer naar Waldrock!! Vorig jaar was het ook vet gaaf, zal dit jaar zeker ook weer zo zijn!! :D Ik heb er nu al zin in!! :D
|
Ik ben er wel. Wil Iron Maiden wel zien!
|
Helaas is het wat ver weg (voor een fest waarvan ik alleen Type 'O erg waardeer) en is My Dying Bride nog niet bevestigd....
Dit jaar zoek ik het verder: Eerst naar Obscene Extreme in Tsjechië en daarna naar Wacken!!! Gaan er meer mensen??? Wil eigenlijk ook nog naar Fuck The Commerce, maar helaas geen mensen gevonden die meewillen/kunnen... |
ga je toch alleen?
|
Citaat:
|
haha is goed, dan krab ik m'n ogen wel uit.
|
Citaat:
|
Tuurlijk ben ik op Waldrock!
|
aanwezig.
en infaustus je bent sneu :) |
Tja... EN fries EN dettie :)
En waldrock gaat gewoon heerschen! morgen even kaartje aanschaffen. |
IRON MAIDEN
TYPE O NEGATIVE HIM MURDERDOLLS MADBALL STRATOVARIUS PETER PAN SPEEDROCK CLAWFINGER |MORE TO COME..| programma onder voorbehoud! -------------------------------------------------------------------------------- ben ik te laat als ik nog kaarten wil halen???? |
Citaat:
bite me. |
murderdolls en him zijn nu bevestigd voor waldrock.
ik ga NIET. |
clawfinger...
geillll..... |
bah, HIM..
ah well, dan maar iron maiden en stratovarius kijken en verder lol hebben op de camping ofzo :) |
|
Lijsje wie er gaan:
-BMX-idiota (of course) -The Undertaker -Hypocrisy_Female -HK66666 -CrazyMoon -Upior -testement |
Citaat:
-blacky |
-BMX-idiota
-The Undertaker -Hypocrisy_Female -HK66666 -CrazyMoon -Upior -testement -blacky -SadisticSacredWhore |
en ik vind het tof dat HIM komt want ik houd helemaal niet van Maiden en dat soort gedoe :)
|
leuk voor je.
|
nee, maar ik vind het gewoon leuk om a-nuttige replies te maken.
|
nutteloos dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |