|  | 
| 
 Waldrock :) Hallo, Het werd tijd. Eindelijk uit de 'wandelgangen' gestormd; IRON MAIDEN. Samen met MADBALL, STRATOVARIUS en CLAWFINGER komen zij Burgum onveilig maken. en Type o Negative en Peter Pan Speedrock stonden al vast! Wie gaan er allemaal heen 21 juni?? *zwaai* Marleen | 
| 
 Klinkt leuk. :) | 
| 
 TypeO, gaaf. bij waldrock is et vaak zo dat er maar 1 of 2 bands de moeite waard zijn | 
| 
 maiden en strato, daar krijg ik nou echt een stijve van. | 
| 
 Citaat: 
 ja klopt... daarom ben ik er vrijwilliger.. heb ik t gesjellug, kan ik er gratis heen en kan het altijd wel zo regelen dat ik vrij ben bij de betreffende bands :). dit jaar vind ik het tot nu toe wel cool: madball (en peter pan speedrock heb ik ook wel eens gezien, was wel cool)!! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 ik word er niet warm of koud van. | 
| 
 Madball | 
| 
 Clawfinger :| | 
| 
 ik blij dat ik naar werchter ga.. radiohead, millionaire en bjork :D | 
| 
 *oefent headbangspieren* | 
| 
 Type O Negative is nog een beetje weinig om me ervan te overtuigen om te gaan. | 
| 
 Citaat: 
 heeft dit met wâldrock te maken? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 same here, ik heb het nou 'mn ouders vinden het te lang'-lang zeg maar :) | 
| 
 ja ik ben dr zeker weten | 
| 
 Tuurlijk ben ik er! Al kwamen er uberhaupt geen bands, waldrock is gewoon gezellig. | 
| 
 een niet emo verantwoordelijk festival.. ik zal er dus niet zijn | 
| 
 Huilebalken komen er niet in nee! TROE METAL ONLY!! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 alleen jammer dat het niet verboden is voor mensen die van manowar houden.... | 
| 
 Echt vetttte shit madball en Peter pan speed rock ..nog een vette hardcore band erbij en ik ben weer blij :) | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 :D  mijn welgemeend excuses. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ik ga zeker weten weer naar Waldrock!! Vorig jaar was het ook vet gaaf, zal dit jaar zeker ook weer zo zijn!! :D Ik heb er nu al zin in!! :D | 
| 
 Ik ben er wel. Wil Iron Maiden wel zien! | 
| 
 Helaas is het wat ver weg (voor een fest waarvan ik alleen Type 'O erg waardeer)  en is My Dying Bride nog niet bevestigd.... Dit jaar zoek ik het verder: Eerst naar Obscene Extreme in Tsjechië en daarna naar Wacken!!! Gaan er meer mensen??? Wil eigenlijk ook nog naar Fuck The Commerce, maar helaas geen mensen gevonden die meewillen/kunnen... | 
| 
 ga je toch alleen? | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 haha is goed, dan krab ik m'n ogen wel uit. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Tuurlijk ben ik op Waldrock! | 
| 
 aanwezig. en infaustus je bent sneu :) | 
| 
 Tja... EN fries EN dettie :) En waldrock gaat gewoon heerschen! morgen even kaartje aanschaffen. | 
| 
 IRON MAIDEN TYPE O NEGATIVE HIM MURDERDOLLS MADBALL STRATOVARIUS PETER PAN SPEEDROCK CLAWFINGER |MORE TO COME..| programma onder voorbehoud! -------------------------------------------------------------------------------- ben ik te laat als ik nog kaarten wil halen???? | 
| 
 Citaat: 
 bite me. | 
| 
 murderdolls en him zijn nu bevestigd voor waldrock. ik ga NIET. | 
| 
 clawfinger... geillll..... | 
| 
 bah, HIM.. ah well, dan maar iron maiden en stratovarius kijken en verder lol hebben op de camping ofzo :) | 
| 
 | 
| 
 Lijsje wie er gaan: -BMX-idiota (of course) -The Undertaker -Hypocrisy_Female -HK66666 -CrazyMoon -Upior -testement | 
| 
 Citaat: 
 -blacky | 
| 
 -BMX-idiota -The Undertaker -Hypocrisy_Female -HK66666 -CrazyMoon -Upior -testement -blacky -SadisticSacredWhore | 
| 
 en ik vind het tof dat HIM komt want ik houd helemaal niet van Maiden en dat soort gedoe :) | 
| 
 leuk voor je. | 
| 
 nee, maar ik vind het gewoon leuk om a-nuttige replies te maken. | 
| 
 nutteloos dan. | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |