![]() |
Filmposters
Weet iemand waar je echte mooie filmposters kan halen? (het liefst gratis??)
|
bij ons kun je ze gewoon halen bij de.videotheek daar kun je ze gewoon meenemen
|
Citaat:
|
Bij ons ook gewoon bij de videotheek , ons scouting hok staat nu vol met van die grote de nieuwste is Hannibal en Pearl Harbor (die grote kartonnen gevallen). Mijn zusje heeft zo'n grote van Briget Johnes Diarys.
|
Citaat:
|
ik heb er net 2 van Lord of the Rings besteld 60x90 cm nog geen 6 euro bij de LARGE
|
een vriendin van me werkt bij de bios.... en kheb een hele grote originele StarWars episode II poster gekrijgt.... :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt bij de bioscoop en videotheek vaak gratis posters halen. Als de film niet meer draait of niet meer "nieuw" is, moeten ze daar toch vanaf.
|
Bij expo zijn ze heel mooi ! :) Vooral die van Lord of the rings !
|
Werk zo af en toe in filmtheater dus All posters for free :D
|
Ow ow ow! Ik zoek nog filmposter van Stir Of Echoes!! Duz! Als iemand ehm ergens toevallig signaleert plz ff zeggen dan benk heel blai!
|
Signaleert in zijn kamer een stir of echoes poster...maar ben je nu heel blij dan? ;)
|
Citaat:
*kijkt om zich heen en ziet allemaal filmposters :D |
Citaat:
maar tis toch bullcrap of niet :( |
Citaat:
Wat biedt je?;) |
Starwars Rulezzzz
25 april DE grote dag |
Ach man, check gewoon de website van de meester :) http://www.drewstruzan.com :)
|
Citaat:
|
uhm 25 april star wars op YORIN
|
Nee 25 April in de bioscoop
was in de reclame op yorin donderdag tussen onderweg naar morgen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mhhh!!! oke euh 3 Euro? :D >> edit: hoe groot istie |
Citaat:
Maar als je m wil hebben moet je m maar komen halen want ik ga m nie brengen iig of je moet toevallig ook naar bevrijdingspop in zwolle gaan ;)....de post lijkt me nl nogal duur... |
Citaat:
|
Citaat:
daar ga ik heen!!! YEEAAHH en hoeveel wil je dervoor hebben dann? :D:D:D:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in middelburg kan je ze o.a. halen bij de expo.
|
Bij Large hebben ze idd erg mooie posters. 'T is dat ik zo'n kleine kamer heb en dus geen ruimte voor nog meer posters want anders zou ik er nog wel een paar kopen :D
En als je ze gratis wil: idd bij de videotheek of bij de bios, daar geven ze ze je ook zo mee (als de film niet meer draaid dan he) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |