![]() |
beste gitarist
yngwie malmsteen en Kirk hammett
|
Wat voor GnR fan ben je als je nu geen "Slash" zegt?
Maare ik ga weer voor die van Pennywise. |
Citaat:
|
Die is moeilijk;
Kerry King (Slayer) natuurlijk, Chuck Schuldiner (Death), Kirk Hammett (Metallica) etc. |
ik
|
kerry king (slayer)
jeff hanneman (slayer) peter lindgren (ofzo kan naam nooit onthouden :confused:)(opeth) |
James Dean Bradfield (Manic Street Preachers)
luister Condemned to Rock n Roll maar eens, het is gewoon niet te ontkennen dat hij een van de betere gitaristen is... ook als je de Manics nix vindt... Maar ja, aangezien de manic street preachers hier in ons kikkerlandje alleen maar bekend zijn met If you tolerate this en You stole the sun from my heart... |
Citaat:
|
Jimi Hendrix natuurlijk, da's gewoon geweldig
|
Richey (nix dan respect voor hem) moet toch wel een van de slechtste gitaristen ooit zijn geweest... :D Maar wel een van de meest briliante tekstschrijver... vind ik tenminste
in mijn ogen zal niemand een betere tekst dan 'Faster' schrijven |
John Petrucci, geen twijfel over mogelijk :P.
|
Citaat:
ga je tegen mensen lopen roepen dat ze geen verstand van muziek hebben... en dan deze reply!!! |
Citaat:
En ja, ik vind/vond Jason Becker beter. Die van Sonata Arctica ook en die van Rhapsody al helemaal. |
Michael Angelo is trouwens ook extreem goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Al ben ik 't niet met je eens. |
Citaat:
|
Ufke
|
Citaat:
't gaat hier om die fletcher-meneer van pennywise!! |
de gitaristen van:
Morbid angel Cryptopsy Vile Malevolent creation Myrkskog |
Bill Steer (Carcass) kan er anders ook wat van!!!
|
kirk hammet, adam jones & chuck schuldiner
|
Steve Morse - Deep Purple
Mick Box - Uriah Heep |
Citaat:
|
I said it before and I'll say it again:
Slash and Angus rule... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Axl rose doet al jaren niks meer dan dikker en een Fred Durst wannabe worden. Hoe goed is dat dan? |
Citaat:
|
Mark Knopfler
|
idd Mark Knopfler, maar ook Steve Lukather en Eric Clapton.
Howard Alden is ook goed, een jazzgitarist. |
Dave Evans
|
Alexi Laiho
Kirk Hammett Jon Schaffer |
gaat dit ook over bassisten??
Talena (ex-kittie) Fieldy- KoRn Die van AudioslavE!!!! die van Mudvayne, Dry Kill Logic, System of A down, en Paul Grey van slipknot hoort r ook nog wel bij Gitaristen: Beide van Metallica, slipknot (duz die van murderdolls en stonesour), KoRn (head and munky) Pink floyd, Sla¥er, Cradle Of Filth...Mudvayne, white skull, machine head, en rage against the machine |
Citaat:
|
Trey Azagtoth - Morbid Angel
Chuck Schuldiner (rip) - Death Ben - Dillinger Escape Plan Head & Munky - Korn Tony Macalpine Steve Vai Joe Satriani Jimmy Hendrix Eddy Van Halen een beste gitarist is moeilijk te noemen aangezien iedereen in dit lijstje goed is op z'n eigen vlak. Er zitten vernieuwers, techneuten en idioten in mijn lijstje :D |
Citaat:
|
Jimmy Page (Led Zeppelin) *duh*
in de VS is laatst trouwens een grote enquete geweest naar 'beste gitaristen'; daar kwam Jimi Hendrix op 1 en Jimmy Page op 2, de rest weet ik helaas niet meer, heeft iemand misschien een link? |
Citaat:
Ontopic: Ja daar ga ik me echt niet druk om maken er zijn zoveel verschillende gitaristen en veel hebben een eigen stijl en specialiteit dat is niet te vergelijken. |
die van Megadeth
beide van Slayer die van In Flames volgens mij is die van CoB ook wel puik |
Chuck Schuldiner van Death, Alexi Laiho van Children of Bodom en Jon Schaffer van Iced Earth natuurlijk.
|
die ene van linkin park ;)
|
Definately Mark Knopfler :)
|
vai / satriani / petrucci.
|
Ritchie Blackmore & John Petrucci
|
Citaat:
|
blackmore
edward van halen hendrix luca turilli toni iomi page slash stevie ray vaughn en natuurlijk el hefe :D |
Shoegazers:
|
Citaat:
ik lag je hierbij uit, slash is echt wel super of het nou een lul is of niet |
Tony Macalpine is dat die van "Empire In The Sky"?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |