![]() |
een ONS....
je weet niet hoe ik mij voel
wat ik zeg is niet wat ik bedoel ik heb echt geen idee van wat ik wil zeggen het is ook zo moeilijk om jou uit te leggen wat ik denk is wat ik voel maar wat ik zeg is niet mijn ware gevoel en ik doe zo mijn best en ook al lukt het niet en lijkt het funest maar ik geef niet op want ik geef om jou maar ik ben doodop ik ben zo moe ik doe echt mijn best voor je maar vertel me dan hoe hoe kan ik nou zonder jou? met jou kan ik niet leven het is niet dat ik niet van je hou maar hoe moet dit dan verder gaan dit gaat niet zo hoe heeft een ONS ooit kunnen bestaan? het ging niet en het gaat ook nooit nu heb ik veel verdriet want voor ons is er geen ooit we hyielden echt onszelf voor de gek maar ik werd er niet beter van en ook al ben ik bezig en ontdek dan het zo niet verder kan het doet me pijn dat het zo moest gaan ik voel me klein maar een ONS heeft nooit bestaan.. slecht gedicht he>? maar ja ik meen wel elk woord ervan.. ( ben gewoon niet goed in Ned. dichten) laat me horen wat je ervan vind.. (ja ook de kritiek) kisses SaYaNg |
Citaat:
Je begint goed, maar dit is gewoon jammer. Twee keer voel. Citaat:
Mooi; een ONS. Citaat:
Net wat ik zei: je begint goed, maar de rest is minder. Om een een of andere reden stoort het me af en toe als het rijmt. Misschien net iets te gemaakt? Of misschien heb ik iets tegen rijm, daar ben ik nog niet achter. De laatste strofe vind ik wel weer mooi. |
ik denk dat je naar mij je gevoel wel goed hebt overgedragen,
dus is het denk ik een geslaagd gedicht.. niet alles is even mooi bewoord en zo, maar het is wel duidelijk dat er iets achter zit of zo... je gevoel dus! mooi dus... |
Ja, dat vind ik ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |