![]() |
Ik zoek...
titels van nr.s die erg relaxed zijn om bijvoorbeeld tijdens het huiswerk naar te luisteren. Ik zoek dan naar muziek als in Lord of The Rings en in de Gladiator (deze liedjes heb ik dan ook al). Heeft iemand mss een paar van deze titels voor mij?
|
ik zoek ik zoek en de kleur iiiiiiiiiiiis ... groen
|
Citaat:
|
Citaat:
bedankt |
|
jeff buckley :confused: (y)
|
Citaat:
|
rhapsody
|
enya!!!!!!!!!
|
Brutal truth!
|
Plasma!
|
plasma is bagger. en dat hele verhaal dat de ziekste zanger ooit daarbij zit is ook dikke bullshit, 't is gewoon een pitchshifter.
|
Morbid Angel - Maze of Torment
|
Uiteraard, baggermuziek eerste klas :)
hoorde het toevallig laatst, tuurlijk is dat niet echt. |
Deeds of flesh is ook lekker rustgevend.
|
Jezus mannen; reageer 'ns ontopic. Beetje flauw; bovendien na èèn keer is de grap al niet leuk meer.
@ Topicstarter: Probeer eens iets van Mortiis. En dan niet z'n laatste album, wat electro is, maar z'n eerdere werk. Een paar nummers: An Old and Raped Village, I am the World, World Essence, Ferden og Kallet. |
Ik BEN flauw.
Edoch, als ik rustig wil luister ik Europe, enya, schotse volksmuziek ofzo bah, genoeg ontopic weer voor vandaag! |
Bedankt allen :)
|
alles van enya
|
Beethoven - Moonlight Sonata
Tchaikovsky - Swan Lake Mozart - Marriage of Figaro (The Shawshank Redemption Theme) Itzach Perlman - Schindler's List Theme Henry Mancini - The Godfather Theme Bernard Hermann - Taxi Driver Theme Allemaal rustgevende nummers en zeer geschikt voor luisteren tijdens het maken van huiswerk. |
Citaat:
Wij kunnen toch nie weten dat je homo bent ? |
Citaat:
Ben je ziek in je hoofd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Portishead doet het ook wel goed :)
|
Citaat:
|
de soundtrackcd van de film Dune, gemaakt door Toto, echt relaxed!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |