![]() |
Verliefd op vriendin?
Hey mensen, ben hier nieuw en weet ok ff nie of di allemaal goed komt majah... Zal t ff proberen....
Ik heb een goede vriendin (klasgenoot) kan heel goed met haar opschieten en hebben altijd kei lol... Kan ook goed met haar praten over minder leuke dingen.... Nou heb ik altijd al het gevoel gehad dat ik meer voor haar voelde dan gewone vriendschap, ben gewoon egt gek op da meidje....Maar ik ben niet verliefd... Denk ik.... Hoe weet je of je verliefd bent?! Mis haar wel als ik haar niet zie, maar niet meer als dat ik me andere vriendinnen mis...... :confused: :confused: Help Me?! :confused: :confused: |
Dit past beter op liefde & relatie, ik verplaats hem daar naar toe.
|
als je echt kriebels in je buik hebt, denk ik... Heb het zelf ook nog nooit gehad en doe erg mn best... Komt vanzelf wel een keer... gek zijn op kan af en toe leiden tot verliefdheid, maar dat hoeft niet... Succes drmee!!
|
Probeer uit jezelf te stappen en als een tweede persoon rationeel over jezelf te oordelen.
|
Zoals het op mij overkomt, heb je gewoon een hele goeie vriendin in haar gevonden met wie je zo veel mogelijk samen wilt zijn, omdat jullie zo veel lol hebben samen en alles kunnen bespreken. Dat je haar bijv. mist hoeft niet meteen op verliefdheid te duiden. Als je idd kriebels gaat krijgen, of misschien een beetje zenuwachtig wordt in haar bijzijn, dan zou dat verliefdheid kunnen zijn. Ik zou je er niet te druk om maken. Kijk gewoon hoe het loopt, en mocht je inderdaad méér voor haar voelen dan is dat niks om je voor te schamen ofzo.
Succes ermee! offtopic: die avatar van Dminor is dat Stan uit Monkey Island?! |
mjah, moeilijk zou ik zeggen
ik twijfel nu nog altijd (en ik ken haar nu al maanden). maar ik denk, als je de neiging hebt haar te willen zoenen, of zou beginnen fantaseren over haar, je dan wel kunt zeggen dat je misschien iets meer voelt. ik heb al met haar gezoend (op fuif, voor de lol) en ik weet het nog altijd niet... :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |