![]() |
En, wat is nou jouw favo sportmerk?
Ik noem bijvoorbeeld een:
O'neill - Reebok - Adidas - Nike - Puma - Umbro - Champion - Australian..... zegt u 't maar. :) Ik ga voor Adidas. (y) Als deze topic pas nog is geweest, sorry, forgive me, ik kom hier niet zo vaak.. |
Nike.
|
Ik heb adidas sportschoenen, dus ik ga maar voor dat..
Verder heb ik geen sportmerken :) |
ik heb wel een paar adidas dingetjes.. maar verder geen sportmerken geloof ik
|
Adidas! Al was het alleen maar voor de samenwerking met Yohji Yamamoto waar die geweldige ballerina-sneaker-dingen bijhoren die ik gewoonweg moet hebben. :|
|
Ik heb vrijwel geen (sport)merkleding maar toch ga ik voor adidas, nike en puma. :o :)
|
Adidas :d
|
Adidas, omdat mijn zwart witte schoenen toch weer heersten. Verder hou ik me niet met merken bezig
|
adidas:) voor de jasjes
Maar verder boeit het me echt niet wat voor merk het is... ik doe niet aan merken. althans, niet bewust. |
Asics is het mooist . . . maar momenteel krijg ik spul van Nike en daar hoor je me niet over klagen hoor ;)
|
Tribal!!!
|
vans
|
nike. mooie kwaliteit.
|
Puma...
En Adidas ook wel. Ik heb eigenlijk vanalles, Fred Perry, Nike, enz. Maar boven alles gaat mijn trainingspak van de H&M!!! (y) |
Waar ik alleen niet zo goed tegen kan zijn mensen die sportkleding voor dagelijks gebruik gaan nuttigen.
van die mensejes die in een afgeragte joggingbroek naar school komen enzo |
Citaat:
edit: ook niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(En anders zou ik ook in 'echte' sportkleding lopen en ik walg van alles wat met sport te maken heeft tegenwoordig.. :|) Trainingsbroeken voor 'normaal' vind ik trouwens ook afschuwelijk, net zoals de 'echte' sportschoenen. (Ja, duidelijk Plien. *schouderklopje*) |
Citaat:
ik vind trouwens adidas en puma wel leuke schoenen hebben voor de rest vind ik eigenlijk niks leuk van sportmerken |
Adidas; fijnste schoenen en broeken voor sport
|
Al mn tenniskleding is van lacoste, verder vond ik Dita altijd goede hockeyequipment maken.
|
Adidas voor (sport)schoenen, Speedo voor zwemspullen (de badpakken van Adidas zijn *zo* verschrikkelijk slecht...echt eng gewoon).
|
;) aldi winkelmerk (y)
|
Citaat:
|
Adidas.
|
Mhh ik ga voor Nike angezien ik daar het meeste spul van heb...Adidas is verder ook nix mis mee...
Speedo mag ik vast ook wel ff noemen aangezien ik een westrijdzwemster ben :p |
A.D.I.D.A.S!!!!!! :D(y)
*All.Day.I.Dream.About.Sex* mjah dat kennen jullie niet want jullie luisteren waarschijnlijk geen KoRn.. |
Citaat:
Ik ga voor Adidas. |
emerica, blind, destructo, toymachine :p
|
Citaat:
Alle Domme Idioten Dragen Adidias Spullen. ... Maar goed, Ik vind dat sommige sportkleding niet alleen te dragen is op het sportveld ofzo.. Die trainingsjasjes van Adidias vind ik erg mooi om ook gewoon te dragen. Jammer dat het allemaal zo belachelijk duur is... Wat een winst zullen die bedrijven maken zeg. |
Citaat:
Alle Domme Idioten Doen Aan Sport Niet Instappen Kan Exploderen |
prada-sport & fuoridgi
|
Citaat:
|
scapa sport
|
Puma ( dat rokje dat rokje *verliefd* ) en adidas.
|
Adidas vind ik een leuk sport merk..
maar ikzelf ben meer voor Alien Workshop en DC. |
Adidas
|
Geen... ik sport niet :o
zeg al 2 jaar dat ik op fitness ga.. |
Adidas
|
Adidas en Nike, Ummbro, ik heb van alles wat.
Maar Nike in ieder geval voor z'n Nike-Freestylereclames(vandaag een nieuwe gezien met zo'n "stick-figure" was wel cool). |
Citaat:
ze zijn alleen 200 euro ofzo :/ |
Citaat:
|
RL golf en Lacoste.
|
Nike (y)
|
Nike, o'neill heeft ook gave dingetjes. en brunotti vr zwemkleding en jassen :)
|
nike, fila... is sergio tacchini een sportmerk ??
|
Puma vind ik laatste tijd best hele mooie dingen hebben.
|
adidas [maar dan wel dat originals]
en gola... puma's lopen superfijn [die sprint dingen] maar daar loopt ieder1 op... toen nog niemand ze had waren ze vet :) |
puma...en adidas
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |