![]() |
zelf rugzak maken?
ik kwam derstrax opt id om zelf n floere(ribfluweel dus) rugzak te maken, zo model east-pack weet je wel
zou dat mogelijk zijn? moet wel weten dadik nix van naaien, stikken,...spullen ineen steken ken... zou da lukken en zou dat stevig genoeg zijn om als schooltas te gebruiken?(k dacht dan wel aan allemaal verschillende kleuren rib aaneen te naaien of stikken, zou dat doorscheuren denken jullie? |
Ehm, als je het niet kunt; ja?
|
Dan moet je wel iets van versteviging op de bodem gebruiken...
|
Kun je niet gewoon een oude rugzak stikken met allemaal verschillende kleurtjes rib-stof? ( of wat je dan ook wilt )
|
maar k heb geen oude rugzak:d kiplingmodel ja en dan n eastpack, maar die houk zo
|
Ik zou een goedkope tas voor ,- kopen en daarom naaien,
alleen dat rip-stoff is bij lange na niet sterk genoeg, en die naden dan ook niet... |
Citaat:
|
Als je de naden stikt met ijzergaren of zoiets dan is het wel vrij stevig. Je moet idd iets van stevig karton of zoiets in de bodem en de achterkant stikken. Verder moet je ook wel erg stevige stof nemen.
|
Een echt stevige rugtas maken als je niet zo goed met naald en draad over weg kan is moeilijk.
Bij de H&M verkopen ze ribtassen zelfde model als eastpack en zijn goed bruikbaar voor school, misschien kan je die gewoon aanpassen? |
DIY rugzak hoe trui! :) (y) Laat 't resultaat zien!
|
Citaat:
k wou n ribtas hebben, maar wou er geen geld aan uitgeven(voor stof natuurlijk wel e, maar is toch niet veel dachtik) maar anders koopik in de h&m een ja en pasik em aan, k zal nog zien, want alsik er dan nix van bak, vern*uk ik de gekochte zak ook e:) en ik zalt resultaat laten zien ja;) |
nu zitik me af te vragen...welke kleuren zou ik nemen?
gewoon veel verschillende kleuren? of 2 of 3 kleuren..welk patroon... wat vinden jullie cool? want ik weet nog niet goed hoe ik het ga doen |
Legergroen is leuk, of donkergrijs. Ik zou een niet al te lichte kleur nemen want daar zie je alles op. Ook zou ik niet een al te opzichtige kleur nemen omdat je daar snel op uitgekeken bent. Ik heb zelf een donker/legergroene eastpak tas en daar doe ik nu al twee en een half jaar mee en ik vind het nog steeds een leuk kleurtje, in tegenstelling tot mn oranje kipling die ik al na anderhalf jaar beu was.
|
ik heb ook zo'n ribrugzak gezien bij de scapino
is waarschijnlijk goedkoper dan zelf maken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |