![]() |
Lowlands 2003
De nieuwe site is up. www.lowlands.nl
en de eerste bands zijn ook bekend: Caesar(Alternative Rock) Corvus Corax(Metal) Dusminguet(Worldbeat) Satellite7(Alternative Rock) Youngblood Brass Band(HipHop) |
(1e post)
gaat een beetje alt/pop richting op, zo te zien. Benieuwd welke bands ze dit jaar weer uit Amerika halen. |
tot nu toe ga ik niet :p
|
Ik ga zo ie zo niet:
Veelsteveel geld voor veelsteveel kut bands |
Ik ga ook niet, tenzij ze voor een superprijs opeens een wereldline-up met mijn favoriete bands hebben. :p
|
misschien als mijn ouders weer betalen en er wa vrienden mee gaan
|
1. Caesar
|
Braaf, ceasar.
Maarja, d'r moet nog wel een flink aantal leuke bands bijkomen. |
Corvus Corax is geweldig leuk, live zeker. Zeer vrolijke dansmuziek. Twee jaar terug was Tanzwut op Lowlands, dat is een soort zij-project van wat Corvus Corax-mensen waar ze de middeleeuwse vrolijkheid mengen met metal.
=> Corvus Corax is geen metal. Corvus Corax is leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm niet echt iets boeiends tot nu toe, maar ik ga toch wel. :)
|
ik ga denk ik naar pukkelpop, belgen zijn cool
|
het begin is kut en waarschijnlijk zal het niet veranderen..
vroeger, in die goeie oude tijd, toen was de line up nog te doen :) |
vind de lineup eigenlijk de laatste 3 jaar niet meer zo geweldig, maar ik ga toch ook vooral voor de gezelligheid en de sfeer enzo! Die zal wel weer goed zijn zoals altijd!
|
Ik GA gewoon, ongeacht de bands. Ik zal al jaaaaaaren, maar het is er nooit van gekomen dus nu moet en zal het maar eens WEL gebeuren dan!
|
Kga er gwoon heen!
xxx |
Citaat:
Maar ennieweejs... zodra ik geld (over) heb ga ik dat kaartje voor lowlands wel halen.... er heen gaan zowiezo.... maar eerst Fields of Rock !! :cool: |
Citaat:
Maarheuj, hebben jullie de line-up van Torhout Werchter al gezien? Die is nu al zo goed dat ik LL denk ik maar zal overslaan dit jaar. |
Citaat:
Maarmaar ik ga toch wel naar Lowlands want ik ga helemaal niet om de bands :D Ik vind het helemaal niet leuk als dr een heleboel leuke bands zijn want dan heb ik nog een schemageval en daar heb ik juist geen zin in.. Dus huppel ik samen met mn dinnetje van het ene leuke muziekje naar het andere en zo ontdekken we allemaal nieuwe bands das veel leuker puh |
Lowlands staat al jaren vast op het programma, dus ook dit jaar sla ik niet over. En met een beetje mazzel halen ze een of ander bandje dat toevallig de moeite waard is erbij.
|
Ik wil m'n 200 euro wel goed spenderen :D
|
Citaat:
maar ik dus denk ik dit jaar niet (beetje nutteloze info) omdat het ja...steeds het zelfde is alleen dus met steeds minder leuke mensen....als ik dat zo mag zeggen..het gaat zo richting pinkpop en ik vind pinkpop echt KUT.... aan de andere kant...LL was mijn eerste festival..dus zoon nostalgiegevoel krijg je dan wel...de geur van dat sprokkelhout.....zucht.... |
Ach, ik ga toch wel sowieso. (y)
|
ik weet het nog niet:) het hangt toch echt van het programma af:) ow en van het geld natuurlijk:P
|
Komen er ook nog bands waar ik wel van gehoort heb??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmm, ceasar, goed, maar voor de rest...
Denk dat het dit jaar maar es werchter wordt, ik weet niet wat ik van werchter moet verwachten, maar er komen veeeel betere bands... (whaaaahhhh.... massive attack!) |
Als ik geld over heb nog na mijn vakantie ga ik ZEKER naar lowlands !! hoewel ik zit ook nog beetje te twijfelen of ik niet naar waldrock ga... want daar komt iron maiden :)
was vorig jaar niet de 10de x lowlands ? ik kon er toen niet naartoe, maar weet iemand of het toen nog iets spectaculairs was ofzo ? |
Lowlands is jammer.
vroeger waren ze bakermat voor nieuw talent, nu hebben ze alleen nog maar uitgekauwde mojo concerten, omdat dat makkelijk is, en totaal geen potentiele talentvolle bandjes. Waar ze vroeger een vooruitstrevend en origineel festival waren zijn ze nu slechts een op commercieel belust festival die weinig meer te bieden heeft dan een paar uitgekauwde belgische popbandjes of een flinke rits dj's die toch overbodig zin (het publiek danst toch wel). Lowlands heeft zijn glans verloren, en nu is nu een massa festival geworden , en alternatief is een commercieel punt geworden, de mensen die er komen ook, als je maar alternatief bent, want het is lowlands, dan mag je gek doen. Zo'n instelling is de laatste jaren erg verkeerd., lowlands was juist het festival waarop alles kon en alles MOCHT, het was nooit de bedoelign om het zo massaal te laten, maar dank je mojo voor het crowdsurfverbod en de sfeerverpesterij |
Corvus Corax is leuk, maar ik ga toch niet. Veel te duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
YES HEB IK OPETH NIET VOOR NIKS GEMIST! NOFX -> altijd lol EXPLOITED -> moest ik ook nog eens checken, komt goed uit |
Maar waar staat dat...?
|
:| niet op de LL site idd.
Ska-P wel (y) |
hey
ik hoorde van een vriendin dan je gratis naar lowlands kan voor 1 dag schoon maken, is dit waar?? zoja waar moet je je daarvoor aanmelden?? |
Citaat:
Maar zie eigenlijk nergens op lowlands.nl staan dat opeth, nofx en exploited komen, maar ja, ik kan er dus best met m'n schele harsens over heen hebben gekeken .... |
ik ga toch wel, ik heb zo'n vaste crew mensen waarmee we altijd gaan :)
|
Tiesto
Umek BT (Live) Paul Oakenfold Dave Clarke Sasha & Digweed back2back |
Ska-p is toegevoegd
|
ehmzz ik wil ech supergraag gaan..
maar heb dan intro van studie.. enja heb toch wel het id dat ik daar ook naar toe moet gaan.. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Placebo - protect me from what I want
|
beetje scheel?
|
Citaat:
* als dat niet meer mogelijk is zal er rituele emo-orgy komen |
Citaat:
|