![]() |
???Scrubcreme???
Wie kan mij een merknaam van een goede scrubcreme vertellen,
Als het ietswat duur is maakt nie zoveel uit... Had al in de drogist gekeken maar kon haast niks vinden ook eigenlijk alleen maar voor het gezicht..... Gaat om bodyscrub. B.v.d. Greetz Tingolady |
van dove heb ik meestal..
|
ik gebruik ''Eau de Lancaster''. Het werkt wel goed, k weet alleen niet hoeveel t kost.
|
gewoon van de Hema, onzin om dure te kopen tis toch allemaal hetzelfde (y)
|
Die van Therme. Geschikt voor dagelijks gebruikt.
|
Ik had eerst zo'n super-lekkere... van The Body Shop.. zo'n scrubgel die naar aardbeien rook ofzo. Maar ze hebben 'm veranderd en nu ruikt ie vies :(
Ik heb er nu eentje van Clinique maar die stinkt ook vind ik :/ Er zit zo'n overdreven citrusgeur aan..ieuw...voortaan eerst ruiken voordat ik het koop. :/ En ik had eentje van Shiseido, die ruikt wél heeeeeeeeel erg ongelooflijk lekker maar die scrub-t weer een beetje raar :/ nou ja, ik ga binnenkort ook maar eens op zoek.. :p |
Ik heb mandarijn van the healing garden, is wel niet speciaal scrubspul maar zitten wel van die korreltjes in dus werkt wel als scrub, is niet echt duur maar ruikt heel lekker en werkt ook goed (y)
|
body scrub in glazen potjes bij de kruidvat
waarom duur doen als scrub toch scrub is? (ja om de geur.. so what.. :)) |
Dure scrub-cremes? Lekker luchtje, maar ik kreeg er alleen maar uitslag van. Nu sta ik heel ouderwets te schrobben met een ordinair washandje. Wel iedere dag een schone nemen hoor!
En iedere week zwemmen en dan in de stoomcabine, daar krijg je toch een babyvelletje van! |
Therme is wel goed en die van the body shop ook wel (die met een lichtbruin etiket). Alleen die van the body shop zit in een pot waar je steeds in zit te graaien, vond ik niet echt fris.
|
Thnx voor alle antwoorden!
|
ik gebruik die van de Etos (oranje fles). Ruikt lekker en is heel fijn.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een scrub-handschoen gebruiken met je eigen (lekker ruikende) douchegel.... |
Ik heb thuis scrubgel van Rituals. Weet eigenlijk niet of het echte scrubgel is, maar er zitten iig allemaal van die korreltjes in. Ik weet ook niet of ie echt goed is, want zo vaak gebruik ik hem niet, maar vind hem wel lekker :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |