![]() |
ok... een SOEPSTENGEL MET OGEN?
hebben jullie een lievelingsdier? zo ja, wat voor soort dier? is het dier zwaar behaard? het mogen ook dode dieren zijn...
mijn lijstje met favorieten: NB voor tekeningen van onderstaande dieren, ga naar - Akadildosnoeper - Befslurper - Breukelbakje - Bultrugkonijn - Bukeend - Droedel - Getande Orgelkrukworm - Hangbuikpinguin - Heubeltak - Himalayadolfijn - Knieholtestier - Knutselfant - Leprakikker - Locomotrutfant - Mokkagrotbezoeker - Neukroomzuiger - Okselhapper - Onderwatervlinder - Pinguin - Rioolpinguin - Sensuele Sproetenkoe - Sitrappeltje - Slijmbokje - Snotterkuiken - Soepstengel - Tietenlokker - Vreeswekkende Reuzenbever - Walvisganger - Wildwateraugurk - Wurgvogel (Beo Constrictor) - Zoldertrapmarmot - Zweetbokje NB voor tekeningen van bovenstaande dieren, ga naar alvast bedankt voor jullie reacties... greeetzzzz.... FRANKZINNIG |
Aaaaarrgh!!!! Er is iemand uit het onzin-forum ontsnapt! Ren!!! Ren!!!
|
Fankzinnig als er morgen mensen in witte jassen voor je deur staan zou ik maar niet open doen want het is de de ijscoman niet.
|
Hier spreekt de politie: verwijder uw crosspost op ARTistiek, delete alle reclameboodschappen in de topics waar ze niet horen, en kom naar buiten met uw handen omhoog!!!
P.S. Ja, ik ben een klikspaan. |
Citaat:
en zelfs ik vond dit topic niet grappig :eek: |
Ik vind het ook niet grappig..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |